  • 1. Data: 2009-08-24 07:52:58
    Temat: Sufit podwieszany, wkrety
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uszanowanie.

    Podobno nie przykreca sie plyt gipsowych do profili UD 30 przykreconych do
    sciany. Czy analogicznie nie prykreca sie samej konstrukcji CD 60 do profili
    mocowanych do sciany?

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2009-08-24 12:08:10
    Temat: Re: Sufit podwieszany, wkrety
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Maniek4 napisal:
    > Podobno nie przykreca sie plyt gipsowych do profili UD 30 przykreconych do
    > sciany. Czy analogicznie nie prykreca sie samej konstrukcji CD 60 do profili
    > mocowanych do sciany?

    Analogicznie, bo bys ucial stelazowi stopnie swobody :)
    Ja z uwagi na skosy i... hm... spora ruchliwosc wiezby zrobilem
    podwojny stelaz z pelna swoboda ruchow uchwytow (x-y) i moglem
    to skrecic.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2009-08-24 18:04:48
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Analogicznie, bo bys ucial stelazowi stopnie swobody :)

    OK, dzieki. Co prawda chodzi o sufit pod stropem na dole, ale tak tez
    myslalem. :-)

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2009-08-24 19:42:40
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Maniek4 pisze:

    > OK, dzieki. Co prawda chodzi o sufit pod stropem na dole, ale tak tez
    > myslalem. :-)

    IMHO przy podwieszaniu pod monolitycznym stropem to mozna do tych
    przysciennych przykrecic. Bez przesady az tak konstraukcja nie pracuje
    gdy wszystko mocowane do murow.
    Przy zabudowie poddasza jasna sprawa ze sie nie przykreca bo profile UD
    sa zazwyczaj na scianach murowanych, ktore ni jak sie maja do drewnianej
    wiezby.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 5. Data: 2009-08-24 23:27:43
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Przy zabudowie poddasza jasna sprawa ze sie nie przykreca bo profile UD sa
    > zazwyczaj na scianach murowanych, ktore ni jak sie maja do drewnianej

    Racja, pytalem tylko jak powinno byc, co do reszty sie zgadzam.

    Pozdro.. TK