  • 1. Data: 2009-08-23 16:23:41
    Temat: Remont domu
    Od: Michał Kucharczyk <k...@o...pl>

    Planuję zrobić duży remont mojej połówki bliźniaka z lat 60tych. Polegał
    by on na wyburzeniu kilku ścian oraz podwyższeniu budynku o jakiś metr
    oraz zmianie ogrzewania na gazowe (dużo podłogówki) i na końcu na
    ociepleniu całego domu. Jaką kolejność prac proponujecie, czy znacie
    dobrych fachowców z rejonu Katowic, którzy się zajmują czymś takim.
    Wszystko chcę zrobić zgodnie z przepisami więc na pewno będzie potrzebny
    jakiś konstruktor, projekt.
    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2009-08-24 10:27:39
    Temat: Re: Remont domu
    Od: Adam <p...@a...pl>

    On 23 Sie, 18:23, Michał Kucharczyk <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > dobrych fachowców z rejonu Katowic, którzy się zajmują czymś takim.
    > Wszystko chcę zrobić zgodnie z przepisami więc na pewno będzie potrzebny

    rekuperacja domu, klimatyzacja domu, wentylacja domu

    Witam!!
    Zapraszamy na bezpłatne konsultacje dotyczące obróbki powietrza w
    domu.

    grupa Alfred Moll
    Smocza 26
    01-041 Warszawa
    022 636 40 99

  • 3. Data: 2009-08-24 11:03:23
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Kucharczyk" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dobrych fachowców z rejonu Katowic, którzy się zajmują czymś takim.
    > Wszystko chcę zrobić zgodnie z przepisami więc na pewno będzie potrzebny

    I pozwolenie na budowę.

  • 4. Data: 2009-08-24 22:29:59
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

> [...]
    > dobrych fachowców z rejonu Katowic, którzy się zajmują czymś takim.
    > Wszystko chcę zrobić zgodnie z przepisami więc na pewno będzie potrzebny

    Mogę ci zaproponować sprawdzonego, fajnego młodego człowieka jako projektanta dla
    przebudowy i nadbudowy oraz kierownika budowy. A jak już dostaniesz na wiosnę
    pozwolenie na budowę to pomoże w selekcji dobrej ekipy.