  • 1. Data: 2009-08-23 13:46:20
    Temat: Powódź + OSB
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Myslicie, że te budynki na zdjęciu uda się uratować ?

    http://fakty.interia.pl/galerie/fakty/malopolskie-do
    bczyce-po-powodzi/zdjecie/duze,1096840,5,1356728

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2009-08-23 19:57:22
    Temat: Re: Powódź + OSB
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    osb to pikus, przezyje wiecej,gorzej z konstrukcja

    4361 (20090823) __________

  • 3. Data: 2009-08-24 12:01:14
    Od: krzychut <p...@i...pl>

    On 23 Sie, 21:57, "na102" <g...@P...FM> wrote:
    > osb to pikus, przezyje wiecej,gorzej z konstrukcja

    konstrukcji tym bardziej nic nie bedzie. Budynki sa otwarte, wiaterek
    moze hulac do woli, wyschnie i jesli sie nie pokreci bedzie wszystko
    ok.

    pzdr
    krzychut
    www.czernihowka.com.pl

  • 4. Data: 2009-08-24 14:58:06
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Uzytkownik "krzychut" <p...@i...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > konstrukcji tym bardziej nic nie bedzie.

    Co do tego OSB to nie byl bym taki pewien
    - specznieje na niezabezpieczonych krawedziach
    i juz nie wróci do poprzedniej formy.

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2009-08-25 12:24:05
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    J_K_K napisał(a):
    > Uzytkownik "krzychut" <p...@i...pl> napisal w wiadomosci

    > Co do tego OSB to nie byl bym taki pewien
    > - specznieje na niezabezpieczonych krawedziach
    > i juz nie wróci do poprzedniej formy.

    No wlasnie. A jak powinno byc zabezpieczone OSB w tym konkretnym
    przypadku? :)

  • 6. Data: 2009-08-25 20:03:50
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w wiadomości

    > No wlasnie. A jak powinno byc zabezpieczone OSB w tym konkretnym
    > przypadku? :)

    Ubezpieczeniem. To jedna z zalet szkieletówki - po powodzi czy huraganie nie ma
    problemów z naprawami (nigdy do końca skutecznymi) tylko szybko i tanio stawia się
    nowe.

  • 7. Data: 2009-08-26 06:35:11
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    William Bonawentura napisał(a):
> [...]
    problemów z naprawami (nigdy do końca skutecznymi) tylko szybko i tanio stawia się

    Nie, nie :) Ja sie nie pyam o U-bezpieczenie tylko o ZA-bezpieczenie.
    Znaczaca roznica ;)