  • 1. Data: 2009-08-23 08:40:01
    Temat: Czy mozna tynkowac drewno?
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Witam
    mam takie pytanko musze wykończyć 1 słupek drewniany na poddaszu
    suchy tynk nie wchodzi w grę
    czy jakis gips będzie się trzymał drewna ?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-08-23 08:50:06
    Temat: Re: Czy mozna tynkowac drewno?
    Od: "łukasz" <g...@o...pl>

    ja bym zaryzykowal
    tynkujac na siatce rabitza

  • 3. Data: 2009-08-23 09:01:16
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "Szumek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > mam takie pytanko musze wykończyć 1 słupek drewniany na poddaszu
    > suchy tynk nie wchodzi w grę
    > czy jakis gips będzie się trzymał drewna ?

    Za "starego pierwej" albo nabijano listwy po skosie, albo matę z trzciny i
    na to dopiero tynk.

    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 4. Data: 2009-08-23 10:41:59
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl>

    Szumek <k...@i...pl> napisał(a):

    > Witam
    > mam takie pytanko musze wykończyć 1 słupek drewniany na poddaszu
    > suchy tynk nie wchodzi w grę
    > czy jakis gips będzie się trzymał drewna ?
    > pozdrawiam

    Ale to mam być tak dla ozdoby czy w jakimś innym celu?
    Jak dla ozdoby to akrylowy się złapie bez problemu (ja akurat używałem tynku
    Kabe).
    pzdr., PB

  • 5. Data: 2009-08-23 12:21:21
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "łukasz" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ja bym zaryzykowal
    > tynkujac na siatce rabitza
    Bez ryzyka - trzyma się.

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2009-08-23 12:51:29
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Paweł Bochenek pisze:

    > Ale to mam być tak dla ozdoby czy w jakimś innym celu?
    > Jak dla ozdoby to akrylowy się złapie bez problemu (ja akurat używałem tynku
    > Kabe).

    A ochronny?

  • 7. Data: 2009-08-23 13:18:03
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h6r6dn$jv2$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale to mam być tak dla ozdoby czy w jakimś innym celu?
    > Jak dla ozdoby to akrylowy się złapie bez problemu (ja akurat używałem
> [...]

    całe poddasze jest w płytach GK
    tylko tam mi nie pasuja GK ponieważ jest to słupek narozny przy drzwiach
    a płyta GK jest za gruba mi potrzeba max 0,5 cm

  • 8. Data: 2009-08-23 18:24:03
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Do dzisiaj tak sie robi w Londynie plastry :-)
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2009-08-24 08:47:12
    Od: "Adam" <k...@o...pl>

    > mam takie pytanko musze wykończyć 1 słupek drewniany na poddaszu
    > suchy tynk nie wchodzi w grę
    > czy jakis gips będzie się trzymał drewna ?

    Można ten słupek otynkować bez problemu ale pod warunkami:
    - obić słupek siatką Rabitza lub Leduchowskiego
    - wykonać tynk wpienny , cementowo wapienny lub cementowy (byleby nie
    stosować gisu na siatkę stalowa)
    pozdrawiam
    Adam

  • 10. Data: 2009-08-24 16:48:03
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "Szumek" <k...@i...pl> napisal w wiadomosci
    > Witam
    > mam takie pytanko musze wykonczyae 1 s?upek drewniany na poddaszu
    > suchy tynk nie wchodzi w gre
    > czy jakis gips bedzie sie trzyma? drewna ?

    Jak gips to na siatke nylonowa (jak do docieplen). Jak tynk to na stalowa.