  • 1. Data: 2009-08-22 16:36:19
    Temat: dziennik budowy - kto robi wpisy?
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Witajcie...
    Powiedzcie mi proszę, bo już się gubię.
    Kierbud się mi wpisał, że obejmuje obowiązki... to na początku, potem
    geodeta - też się wpisał, że wytyczył budynek, potem znowu kierbud, że
    humus..., że wytyczono... no i znowu kierbud, że wykop, że zalewanie
    ław... i sobie poszedł, powiedział, że ekipę mam bardzo dobrą, więc nie
    obawia się, że coś spaprzą... i tyle :-)

    Robota idzie jak burza, a ja wyczytałem w pouczeniu w zeszycie dziennika
    budowy, że inwestor - czyli, że ja :-) - jest również uprawniony do
    dokonywania wpisów. Czy dobrze to rozumiem, że mogę sam wpisywać
    poszczególne prace, jakie zostały wykonane na budowie? Oczywiście w
    formie krótkich notatek z datą i podpisem...

    pozdrawiam
    robercik-us

  • 2. Data: 2009-08-22 20:59:49
    Temat: Re: dziennik budowy - kto robi wpisy?