  • 1. Data: 2009-08-24 06:53:51
    Temat: Gniazda R-SAT-TV Kontakt-Simon wersja Modul
    Od: Piotr <p...@n...tlen.pl>

    Witam
    Mam pytanie w sprawie gniazd R-SAT-TV. Podlaczalem w koncu telewizor i
    okazuje sie ze w tych potrojnych gniazdach tylko do gniazda
    satelitarnego dochodzi sygnal z anteny. Myslalem ze do wszystkich trzech
    gniazd dochodzi to samo. Nie ma w tych gniazdach zadnych przelacznikow
    aby uaktywnic inne wyjscia niz SAT. Czy zatem gniazdo TV i R sa tylko na
    ozdobe? Musialem zastosowac przejsciowke SAT-TV. Mam kilka takich gniazd
    i wszedzie jest to samo wiec nie jest to jakas usterka techniczna. Mozna
    jakos wykorzystac TV i R?

    Piotr

  • 2. Data: 2009-08-24 08:05:17
    Temat: Re: Gniazda R-SAT-TV Kontakt-Simon wersja Modul
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Piotr" <p...@n...tlen.pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie w sprawie gniazd R-SAT-TV. Podlaczalem w koncu telewizor i
    > okazuje sie ze w tych potrojnych gniazdach tylko do gniazda
    > satelitarnego dochodzi sygnal z anteny.

    Mam takie gniazda AD 2005 i wszystko jest OK.
    Najpierw "zmieszany" sygnał RTV +SAT do jednego kabla,
    rozdzielony na poszczególne gniazda, gniazda z powrotem separują sygnały.

    Może nie masz wzmacniacza / za słaby sygnał i tylko wyjście SAT przepuszcza
    ?

    Ew. cos namieszane z przejściem zasilania do wzmacniaczy antenowych
    po kablu ? (nie wszystkie rozdzielniki / wzmacniacze to umożliwiają).

    Pzdr

    JKK