  • 1. Data: 2009-08-24 07:46:51
    Temat: Granit na schody
    Od: Tadek <t...@o...pl>

    Witam,

    rozważam położenie granitu 8x10 na schodach wejściowych do domu. Na samo
    przyklejenie granitu mam rozwiązanie w postaci kleju atlas super lub
    innego ale co z fugami pomiędzy? czym to zafugować? zazwyczaj używa sie
    piasku z granitu o uziarnieniu 0-4mm ale to chyba na schody sie nie
    nadaje? Co polecacie?

    Tadeusz

  • 2. Data: 2009-08-25 09:33:54
    Temat: Re: Granit na schody
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

    On 24 Sie, 09:46, Tadek <t...@o...pl> wrote:
> [...]
    > innego ale co z fugami pomiędzy? czym to zafugować? zazwyczaj używa sie
    > piasku z granitu o uziarnieniu 0-4mm ale to chyba na schody sie nie

    Witaj

    Do fugowania kamienia naturalnego polecam Ci np fugi quick-mix np TNF-
    b szeroka lub TNF-s wąska. Mają całą linię produktów (z trasem) do
    kamienia - więc jest z czego wybierać.

    pozdrawiam
    Sebastian