  • 11. Data: 2011-01-03 04:51:04
    Temat: Re: Syfon z IKEA - rozbieralny ?
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2011-01-02 19:33, ąćęłńóśźż pisze:

    > Przymierzałem wyłącznik pneumatyczny i na dobrą sprawę nigdzie nie pasuje:
    umieszczony w płaszczyźnie zlewozmywaka czy z przodu czy
    > z tyłu szybko się zasyfi podobnie jak zawsze się brudzą i zarastają kamieniem
    okolice baterii sztorcowej czy dozownika na mydło.
    > Wpadłem więc na pomysł montażu wyłącznika od środka szafki, w górnym rogu od frontu
    zaraz za drzwiczkami szafki - małe uchylenie
    > drzwiczek i wciskamy wyłącznik.
    > Jakiś kątownik lub ceownik montażowy z aluminium lub tworzywa przykręcę od spodu
    frontowej belki szafki.

    Jak lubisz chcesz mokrymi rękoma uchylać te drzwiczki... to pomył dobry.
    Ja mam zlew z kompozytu granitowego i w nim otwór na przycisk. Jet
    wygodnie ale faktycznie czyścić trzeba dokłądnie jego okolicę.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 12. Data: 2011-01-03 09:23:53
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Wyłącznik wewnątrz szafki byłby poziomo tuż nad koszami na śmieci, więc i tak często
    się uchyla drzwiczki w takiej sytuacji
    (wyrzucanie odpadków).
    Jedynie martwi mnie ewentualność bardzo szybkiego wyłączenia młynka (jakieś
    zablokowanie, itp.), otwarcie drzwiczek to jednak z pół
    sekundy dłużej trwa.
    Oglądałem jakieś hamerykańskie filmiki szkoleniowe o montażu młynków, i tam
    faktycznie przyciski pneumatyczne montują w blacie jeśli
    już, a nie w zlewozmywaku.
    Blat mam lity 40 mm i trochę mi szkoda borować fi 33 mm, jeśli za kilka lat miałby
    przyjść inny pomysł do głowy.
    Ktoś tu wspomniał o gniazdku elektrycznym sterowanym bezprzewodowo pilotem - to
    genialny pomysł.
    Pozdrawiam

    -----

  • 13. Data: 2011-01-03 15:33:14
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2011-01-03 10:23, ąćęłńóśźż pisze:

    > Ktoś tu wspomniał o gniazdku elektrycznym sterowanym bezprzewodowo pilotem - to
    genialny pomysł.

    eee... nie do kuchni...

  • 14. Data: 2011-01-06 13:34:24
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Wydaje mi się, że można przez młynek przepuszczać gorącą wodę, byle nie
    podczas pracy młynka (podczas pracy tylko zimną, nie wime dlaczego, być może
    taki jest sposób chłodzenia silnika w młynku).

    Wrzątek dość szybko traci temperaturę w zlewie, bo gdyby było inaczej, to
    wrzątek rozmiękczyłby wszystkie rury w instalacji z PCW (PVC) mięknące
    przecież w temperaturze sporo poniżej 100 stopni Celsjusza.

    Natomiast rzeczywiście młynek "nie lubi" w sobie skrobii, czyli wrzątku z
    odcedzanego makaronu (i makaronu itp. skrobii w ogóle, ponoć włącznie z
    obierkami od ziemniaków?), i z odcedzaniem makaronu bym bardzo uważał (już
    kiedyś obkleiłem w ten sposób komorę zlewu, szczęśliwie mocno skoncentrowany
    Kret pomógł błyskawicznie na skamieniały kleik skrobiowy).

    -----