  • 21. Data: 2009-05-13 14:21:56
    Temat: Re: Szlaban na kosiarkęspalinową w ROD..
    Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>

    n...@p...fm wrote:

    > Nasze społeczeństwo, nie jest społeczeństwem obywatelskim. Nauczyliśmy się że
    > jesteśmy MY i są ONI.
    > Prawo uległo przemianie, mentalność NIE.
    >
    > Przecież to WSPÓLNOTA, czyli użytkownicy ROD decydują co można a co nie. Nie
    > jacyś ONI, tylko MY.

    I w ten sposób dochodzi do terroru większości, która nie dopuszcza
    żadnych odchyleń.

    Pozdrowienia,
    Michał

    --
    Michał Misiurewicz
    m...@g...com

  • 22. Data: 2009-05-13 20:47:37
    Od: n...@p...fm

    Nie

    > I w ten sposób dochodzi do terroru większości, która nie dopuszcza
    > żadnych odchyleń.
    >
    > Pozdrowienia,
    >       Michał

    to zależy wyłącznie od tej większości. Przynajmniej większość będzie
    zadowolona. A może wolisz teror mniejszości albo aby jedna osoba terroryzowała
    wszystkich pozostałych ?

    pozdr. o.N.

  • 23. Data: 2009-05-13 21:14:38
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

    idiotów nie stanowi jednego mędrca ale przegłosować go mogą

    > to zależy wyłącznie od tej większości. Przynajmniej większość będzie
    > zadowolona. A może wolisz teror mniejszości albo aby jedna osoba
    terroryzowała
    > wszystkich pozostałych ?

    99 idiotów nie stanowi jednego mędrca ale przegłosować go mogą.

    Pozdrawiam pogodnie

  • 24. Data: 2009-05-13 21:49:58
    Od: "jarek d." <d...@-...pl>

    Użytkownik "Marex" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Wczesniej przeszkadzał temuż
    > Prezesowi mój samochód, którym zwiozłem cięzkie narzędzie i na krotko
    > stanałem w alejce przy działce. Na ogrodach działkowych mogą parkować
    > samochody osób tu nocujących.

    A co to za osoby nocujące??
    Swieży ze mnie działkowiec świadomy, ale z tego co czytałem, to
    zamieszkiwanie na działce jest niezgodne z prawem.
    Chodzi o jakichś społecznych stróżów?
    Pytam serio.

    jarek d.

  • 25. Data: 2009-05-14 00:14:33
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    jarek d. wrote:

    > A co to za osoby nocujące??

    może ruscy? czasem wynajmują "kwatery" na działkach...
    a może osoby, które chcą obalić wińczaka i zasnąć z cykaniem świerszcza?

    > Swieży ze mnie działkowiec świadomy, ale z tego co czytałem, to
    > zamieszkiwanie na działce jest niezgodne z prawem.
    Żaden kodeks nie mówi, że to niezgodne.
    Regulamin działek może tak, ale to nie są "przepisy prawa".

    > Chodzi o jakichś społecznych stróżów?
    taaa... :)
    trójki aktywistów.

    moon

  • 26. Data: 2009-05-14 01:21:40
    Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>

    n...@p...fm wrote:

    > to zależy wyłącznie od tej większości. Przynajmniej większość będzie
    > zadowolona. A może wolisz teror mniejszości albo aby jedna osoba terroryzowała
    > wszystkich pozostałych ?

    Nie chcę żadnego terroru. Ale szczególnie irytuje mnie argument typu
    "może ty tak uważasz, ale wszyscy inni uważają inaczej".

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 27. Data: 2009-05-14 07:45:52
    Od: n...@p...fm

    > Nie chcę żadnego terroru. Ale szczególnie irytuje mnie argument typu
    > "może ty tak uważasz, ale wszyscy inni uważają inaczej".
    >
    > Pozdrowienia,
    >       Michał

    no cóż, ciężkie jest życie we wspólnocie, zawsze można zmienić ogród. Za dużo
    ostatnio u nas "samodzielnie myślących, indywidualistów, ego..."
    Faktycznie, lepiej to mieć jednego wroga "PREZESA" - wtedy MY trzymamy się
    razem, efekt stada. Nie wiedząc gdzie nasz wróg, źle sie z tym czujemy i
    jestesmy w ciągłym zagrożeniu.

    A odstępując od zasad współżycia, aby szanować prawo, musi ono równo traktować
    wszystkich: i tych z radyjkami z znanymi stacjami radiowymi również, wtedy to
    można się pogodzić z ograniczeniami. Szczególnie urządzen, które sa niezbędne.
    Szczególnie jeśli to urządzenie spalinowe nie jest głośniejsze niż takie
    radyjko, czy kosiarka el. Sam się spotkałem z takim fajnym motorkiem, że tak
    naprawdę to głośniejsze były same noże tnące. Ale faktem jest, ze poziom dB
    trudniej zmierzyć niż zabronić uzywania konkretnego rodzaju narzędzi.

    Dla mnie zmorą na takich ogrodach jest .... zapach grilla, cały ogórd tym
    śmierdzi. Nie jeden duży, gdzieś w kącie, ale każdy WłAsny, co 5 m .....

    Ostatecznie taniej wyszło kupić upadające gospodarstwo w zapadłej dziurze -tam
    naprawdę jest spokój a ludzie mili, bo nie mając nic, nigdzie im się nie
    śpieszy.

    pozdr. o.N.

  • 28. Data: 2009-05-14 22:40:00
    Od: "Marex" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jarek d. <d...@-...pl> napisał(a):

> [...]
    > Swieży ze mnie działkowiec świadomy, ale z tego co czytałem, to
    > zamieszkiwanie na działce jest niezgodne z prawem.

    Osoby "nocujące", to w tym przypadku grupa ludzi zamieszkujacych
    zazwyczaj po kilka, kilkanascie dni a czasem i sezon w swoich domkach w ROD.
    Są to zazwyczaj ludzie niepracujacy(emeryci, wolni, itd), którzy opuscili
    swoje lokum, lub rodziny w miescie i pędzą "żywot" na działce. Prawo
    zabrania zamieszkiwania z zamiarem stałego pobytu (nie mozna zameldować
    się!) na terenie ogródków działkowych, nic nie regulująć na temat dłuższego
    pobytu. Stąd niektóre dzialki przypominają raczej siedliska: zaparkowane
    auta, anteny sat, w domkach pełna łazienka,umeblowanie full wypas, szamba,
    etc.Stąd pełno działek ogrodzonych, nieraz ufortyfikowanych. Mam nieliczną
    działkę nieogrodzoną, bez przyłącza energii.taki staroświecki kawałek ni to
    ogrodu, ni to sadu.. pozdrawiam
    Marex

  • 29. Data: 2009-05-15 06:24:58
    Od: n...@p...fm

> [...]
    > ogrodu, ni to sadu..                                        pozdrawiam

    a, i tu ich boli. Ze swojej zrobili teren "miesjki" i brakuje im przestrzeni,
    a Ty robiąc cokolwiek im zakłócasz jej odbiór.