  • 1. Data: 2009-05-16 11:03:47
    Temat: Szprosy 8mm szukam zdjęć
    Od: "A" <b...@j...pl>

    Witam.

    Pilnie poszukuje zdjęć domków z białymi oknami ze szprosami 8mm.

    Muszę podjąć decyzję, a wolałbym zobaczyć jak to wygląda zamontowane już w
    budynku.

    Mój e-mail: e...@j...pl

    Pozdrawiam!
    Artur

  • 2. Data: 2009-05-16 13:17:27
    Temat: Re: Szprosy 8mm szukam zdjęć
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    http://images.google.com/

  • 3. Data: 2009-05-16 17:18:38
    Od: "A" <b...@j...pl>

    To mi tam znajdź bo już szukałem.

  • 4. Data: 2009-05-16 19:17:45
    Od: Bartosz Augustyniak <ogest@toya_usunto.net.pl>

    A pisze:
    > Witam.
    >
    > Pilnie poszukuje zdjęć domków z białymi oknami ze szprosami 8mm.
    >
    > Muszę podjąć decyzję, a wolałbym zobaczyć jak to wygląda zamontowane już w
    > budynku.

    A masz kogoś kto Ci będzie to mył ?
    Ja mam szprosy w drzwiach wewnętrznych. W budowanym domu na pewno mieć
    nie będę miał. Jeszce gdzie się brud zbiera (w domu kurz), łatwiej się
    myje jedną powierzchnię okna, niż 9 poprzedzielanych szprosami. Mam
    dosyć mycia ram wiec po co kolejne elementy do mycia :)

    Ale ja dość pragmatyczny jestem :)

    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak,Łódź

  • 5. Data: 2009-05-16 20:24:13
    Od: p...@i...pl

    On 16 Maj, 21:17, Bartosz Augustyniak <ogest@toya_usunto.net.pl>
    wrote:
    > A pisze:> Witam.

    > A masz kogoś kto Ci będzie to mył ?

    8 mm to szpros miedzyszybowy

> [...]
    > myje jedną powierzchnię okna, niż 9 poprzedzielanych szprosami. Mam
    > dosyć mycia ram wiec po co kolejne elementy do mycia :)

    zewnetrzne szprosy to trza robic jako ramka nakladana. wyglada jak
    typowy szpros a ma te zalete ze jak chcewz to zdejmujesz z zawiasow i
    masz wolna szybe.

    pzdr

    krzychut

  • 6. Data: 2009-05-16 22:38:58
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "A" <b...@j...pl> wrote in message
    > To mi tam znajdź bo już szukałem.

    Szczeblina, muntin

    tu gdzie mieszkam obecnie sa wewnetrzne, na parterze 8mm w
    oknach na pietrze na oko dwa razy grubsze

    generalnie na pietrze sa do przyjecia, natomiast na dole
    okna sa dosyc duze, czteroskrzydlowe i dodatkowy podzial
    zupelnie im nie sluzy, wyglada to bardzo 'chaotycznie'

    a na marginesie - i tak przesaniesz na to zwracac uwage po
    tygodniu, obojetnie co wybierzesz
    (no przynajmniej do momentu mycia jezeli wybierzesz sobie
    zewnetrzne, naklejane)

  • 7. Data: 2009-05-17 07:43:29
    Od: "A" <b...@j...pl>

    Zapomniałem napisać, że te szprosy będą wewnętrzne, a więc problem mycia
    odpada.