  • 1. Data: 2009-05-16 11:45:03
    Temat: Rury kanalizacyjne na podwyższoną temperaturę
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Standardowe rury kanalizacyjne mają temp maks 70, ale do kuchni powinny być
    chyba te do 90 stopni? Gdzie takie kupić?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2009-05-16 11:55:07
    Temat: Re: Rury kanalizacyjne na podwyższoną temperatur
    Od: "qbi" <s...@g...pl>

    wiadomości news:gum9hn$g6k$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > być chyba te do 90 stopni? Gdzie takie kupić?
    >
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    Jak koniecznie chcesz to Wavin As sprostaja twoim wymaganion lista hurtowni
    dostępna na stronie producenta
    http://pl.wavin.com/master/master.jsp?FOLDER%3C%3Efo
    lder_id=2534374305437195&middleTemplateName=oc_middl
    e_research_sub&bmLocale=pl
    o AS
    http://content.wavin.com/WAXPL.NSF/pages/KanASCatalo
    guePL/$FILE/WAVIN_AS_zestawienie_produktow_luty_2009
    .pdf

  • 3. Data: 2009-05-16 12:18:49
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    wiadomości news:gum9hn$g6k$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Standardowe rury kanalizacyjne mają temp maks 70, ale do kuchni powinny
    > być chyba te do 90 stopni? Gdzie takie kupić?

    Do kuchni spokojnie wystarczy 70, gorzej z odpływem z pralki, ale w praktyce
    rury na 70st.C z PCW wytrzymują, zwlaszcza jeśli są w bruździe wypełnionej
    tynkiem. Gorzej może być na długich odcinkach poziomych, tam gdzie są
    poprowadzone jako podwieszone na stropie lub ścianie - sugeruję zagęszczenie
    podwieszeń...

    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 4. Data: 2009-05-16 12:26:44
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Jd." <j...@i...pl> writes:

    > Do kuchni spokojnie wystarczy 70, gorzej z odpływem z pralki, ale w praktyce

    Pierze ktos jeszcze na 90 stopni?

    MJ
    PS. W USA w ogole nie widzialem pralki z grzałką.

  • 5. Data: 2009-05-16 12:55:27
    Od: kawex <k...@o...pl>

    > MJ
    > PS. W USA w ogole nie widzialem pralki z grzałką.

    To jak oni piorą w zimnej wodzie czy nie mają tam tyle brudu co u nas?

  • 6. Data: 2009-05-16 12:57:22
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    kawex pisze:

    > To jak oni piorą w zimnej wodzie czy nie mają tam tyle brudu co u nas?

    Mają na pralce wejście na wode z CWU.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 7. Data: 2009-05-16 13:01:05
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    kawex <k...@o...pl> writes:

    > To jak oni piorą w zimnej wodzie czy nie mają tam tyle brudu co u nas?

    Piora w wodzie z kranu. 3 mozliwosci:
    1. zimna (circa 20)
    2. zimna pol na pol z ciepla (circa 30)
    3. ciepla (czyli 40 stopni)

    zadnych termostatow w pralce, zadnych grzalek, nic.

    Ale wspolczesne proszki do prania dobrze piora w 40 stopniach, a z
    kolei sztuczne ciuchy 90 stopni nie wytrzymaja. Ja od kilkunastu lat
    na 90 nie pralem nic, a na 60 to tylko reczniki...

    Owszem, pieluchy sie kiedys "gotowalo". Ale kto jeszcze pierze
    pieluchy?

    MJ

  • 8. Data: 2009-05-16 13:22:42
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Odcedzanie makaronu, to przecież wrzątek się leje do kanalizy.

  • 9. Data: 2009-05-16 13:46:24
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> writes:

    > Odcedzanie makaronu, to przecież wrzątek się leje do kanalizy.

    A tak, w kuchni jest wrzątek. Ale właśnie częściej teraz w kuchni niż
    w pralce.

    MJ

  • 10. Data: 2009-05-16 14:09:54
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    wiadomości news:gumequ$j6u$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Odcedzanie makaronu, to przecież wrzątek się leje do kanalizy.

    ja równocześnie polewam zimną wodą więc wrzątek sie nie leje...