  • 11. Data: 2009-05-16 14:39:59
    Temat: Re: Rury kanalizacyjne na podwyższoną temperatur
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    wiadomości news:gumequ$j6u$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Odcedzanie makaronu, to przecież wrzątek się leje do kanalizy.

    to bardziej martwil bym sie doplywem do syfonu
    bo dalej to sie wymiesza z woda w nim i juz bedzie ponizej 70
    generalnie to nie ma co kombinowac
    nawet jak wlejesz wrzatek to spadek temperatury
    jest tak szybki ze zazwyczaj nic sie nie dzieje.
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 12. Data: 2009-05-16 16:09:49
    Temat: Re: Rury kanalizacyjne na podwyższoną temperaturę
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    wiadomości news:gum9hn$g6k$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Standardowe rury kanalizacyjne mają temp maks 70, ale do kuchni powinny
    > być chyba te do 90 stopni? Gdzie takie kupić?
    >
    > --
    Wszyscy dają standardowe i nic sie nei dzieje złego to i u Ciebei nic sie
    nie stanie. Daj zwykłe i nie kombinuj niepotrzebnie.

    Kris

  • 13. Data: 2009-05-16 18:22:43
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message

    > Pierze ktos jeszcze na 90 stopni?

    Pralka zanim wypuści to dolewa wody chyba celem ochłodzenia i pomiędlenia w
    większej ilości :-)

  • 14. Data: 2009-05-16 18:26:47
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    > Odcedzanie makaronu, to przecież wrzątek się leje do kanalizy.

    Makaron się najpierw hartuje żeby się nie sklejał :-) Najpierw lejesz zimną
    wodę z impetem, a później cedzisz :-)

  • 15. Data: 2009-05-16 18:30:36
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    > Standardowe rury kanalizacyjne mają temp maks 70, ale do kuchni powinny
    > być chyba te do 90 stopni? Gdzie takie kupić?

    Tak problem jest :-)
    Nawet mi to nie przyszło do głowy ale to pewna nauczka jest, że trzeba mieć
    na budowie oczy dookoła głowy :-)

  • 16. Data: 2009-05-16 18:38:54
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    >
    > Makaron się najpierw hartuje żeby się nie sklejał :-) Najpierw lejesz
    > zimną wodę z impetem, a później cedzisz :-)

    Najpierw wylewasz gorącą, potem wlewasz zimną, a potem dopiero na durszlak.
    8-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 17. Data: 2009-05-16 19:14:07
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> wrote:

    > Najpierw wylewasz gorącą, potem wlewasz zimną, a potem dopiero na
    > durszlak. 8-)

    Żaden durszlak, szkoda roboty dodatkowej. Się pokrywkę krzywo
    zakłada, łapie garnek przez ścierę i garnkiem odcedza. Sposób ma tą
    zaletę, że makaron można przy tym wytrząsnąć solidnie, co w
    przypadku durszlaka bywa ryzykowne ;-)

    J.

  • 18. Data: 2009-05-16 21:28:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    >
    > Tak problem jest :-)
    > Nawet mi to nie przyszło do głowy ale to pewna nauczka jest, że
    > trzeba mieć na budowie oczy dookoła głowy :-)

    daj żeliwne... :)

    LUDZIE NIE WPADAJCIE W
    PARANOJĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!

  • 19. Data: 2009-05-16 23:52:14
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > LUDZIE NIE WPADAJCIE W
    > PARANOJĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!

    To nie paranoja to rzeczywistość. To akurat jest rzecz nieistotna ale użycie
    właściwych materiałów lub ich nieużycie z niewiedzy/głupoty może mieć
    reperkusje w przyszłości. Mnie nośnik styropianowy przykleili w zeszłym roku
    na ten sam klej co klei się rurki PCV. Zjadło połowę nośnika styropianowego,
    a kafelkarza już nie było.
    Częstą rzeczą jest smarowanie uszczelek ropą lub ich brak w rurach. Te gnoje
    jak przymierzają rurki kanalizacyjne to wyjmują uszczelki żeby łatwiej się
    składało ale później ich nie wsadzą - bo zginęły!
    Mogą wam wsadzić rury z innego materiału i nie do tego celu, mogą nie dac
    mocowań albo złośliwie zrobić dziurkę.

    Na budowie obowiązuje zero zaufania.

  • 20. Data: 2009-05-17 09:02:04
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    > Te gnoje jak przymierzają rurki kanalizacyjne to wyjmują uszczelki żeby
    > łatwiej się składało ale później ich nie wsadzą - bo zginęły!

    Te gnoje dają też gwarancję na swoją robotę i w związku z tym ponoszą
    wszelką odpowiedzialność za wykonane prace, ale jeżeli różne sknerusy,
    kombinatorzy i cwaniacy biorą kogokolwiek, byle taniej na czarno i bez
    faktur to potem ponoszą konsekwancje swoich wyborów.
    --
    Jackare