  • 51. Data: 2009-05-19 21:26:51
    Temat: Re: Rury kanalizacyjne na podwyższoną temperaturę
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 17 May 2009 01:52:14 +0200, kiki napisał(a):

    > reperkusje w przyszłości. Mnie nośnik styropianowy przykleili w zeszłym roku
    > na ten sam klej co klei się rurki PCV. Zjadło połowę nośnika styropianowego,
    > a kafelkarza już nie było.
    > Częstą rzeczą jest smarowanie uszczelek ropą lub ich brak w rurach. Te gnoje
    > jak przymierzają rurki kanalizacyjne to wyjmują uszczelki żeby łatwiej się
    > składało ale później ich nie wsadzą - bo zginęły!
    > Mogą wam wsadzić rury z innego materiału i nie do tego celu, mogą nie dac
    > mocowań albo złośliwie zrobić dziurkę.

    A wszystko to wtedy, kiedy sie chce miec tanio. A raczej jeszcze taniej.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 52. Data: 2009-05-19 21:31:28
    Temat: Re: Rury kanalizacyjne na podwyższoną temperatur
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 17 May 2009 14:16:00 +0200, kiki napisał(a):

    > O jakiej odpowiedzialności i gwarancji ty opowiadasz? Na budowie gwarancja
    > od kogokolwiek to fikcja.

    Normalnej. Takiej, jaka jest zawarta w umowie.
    Przykładzik:
    http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/2009-05-08_La_
    Borne/2009-05-06_Provia_100_120_001.html

    Zamontowanie tego maleństwa wraz z przyległościami, czyli kominem
    izolowanym, kanałem nawiewnym, podestem na którym stoi kosztowało mnie ca.
    10 tys. zł.
    Z mojej strony lista działań wygladała tak:
    1. Zamówić
    2. Załatwić zgodę wspólnoty mieszkańców na montaż
    3. Spotkać się z wykonawcą, omówić szczegóły i przekazać klucze
    4. Zapłacić zaliczkę
    5. Odkurzyć mieszkanie po montażu.
    6. Spotkać się z wykonawcą, odebrać fakturę i wymagane papiery (opinię
    kominiarską etc.)
    7. Zapłacić.

    A jakby to u Ciebie wyglądało?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 53. Data: 2009-05-20 06:59:09
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Użytkownik "T.M.F." <t...@n...mp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ci co zostana wcale nie beda lepszymi specjalistami. Poza tym pytanie o
    > polise nie wystarczy, jeszcze musialbym dostac jej kopie, zeby zobaczyc
    > warunki.
    > Z ciekawosci - jak wiemy jestes tez wykonawca, masz polise? Jesli tak to
    > na jaka sume i jaki jest limit jednorazowego odszkodowania?
    > A moze Jackare dajacy takie dobre rady sie pochwali swoim OC? Pisuje tu
    > paru innych wykonawcow, moze sie pochwala czy maja wykupione polisy i na
    > jakie sumy? Ale jakos mam dziwne przeczucie, ze sie nie odezwa...

    OC na 50 tyś za prace własne i dodatkowo na 20 tys za prace zlecone
    podwykonawcom w ramach umów cywilnoprawnych. Tyle póki co mi wystarcza wg
    moich kalkulacji.
    --
    Jackare

  • 54. Data: 2009-05-20 07:02:58
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    wiadomości news:b48ex6grsmuo$.dlg@oldfield.org.pl...

    > A wszystko to wtedy, kiedy sie chce miec tanio. A raczej jeszcze taniej.

    raczej kiedy z góry, przed wykonaniem robót daje się znać wykonawcy że jest
    idiotą i zapowiada probelmy z płatnością. Ta omijam klientów którzy tak
    robią albo w środku roboty biegają z calówką i szukają dziury w całym przed
    zakończeniem prac. Klient płaci i otrzymuje efekt końcowy a dyskusji na
    temat etapów pośrednich nie prowadzę.
    --
    Jackare

  • 55. Data: 2009-05-20 07:04:57
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    > OC na 50 tyś za prace własne i dodatkowo na 20 tys za prace zlecone
    > podwykonawcom w ramach umów cywilnoprawnych. Tyle póki co mi wystarcza wg
> [...]

    aha i jeszcze na 15 tys od zniszczenia materiałów powierzonych

  • 56. Data: 2009-05-20 07:40:54
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    To od razu byś u mnie wyleciała.
    JaC

    -----

  • 57. Data: 2009-05-20 07:52:36
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Jackare" <...@s...de.pl> napisał w wiadomości

    > aha i jeszcze na 15 tys od zniszczenia materiałów powierzonych

    Dajesz ubezpieczycielowi paragony?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 58. Data: 2009-05-20 08:25:52
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    To od razu byś u mnie wyleciała.
    JaC

    Raczej wyleciał.
    Ale też raczej na pewno nie spotkalibyśmy się ponieważ lokalizujemy się w
    innych segmentach rynku.
    Ja nie szukam tego rodzaju klientów i często u takich klientów odmawiam
    wykonania prac. Może nie odmawiam - raczej podaję cenę o której wiem że mnie
    zrekompensuje potencjalne problemy z klientem a dla klienta będzie raczej
    nie do zaakceptowania i tak się w zgodzie rozstajemy :) Ja w ogóle nie
    staram się konkurowac ceną. M in. z tego powodu nie szukam szczęścia w
    przetargach publicznych i usługach dla instytucji gdzie najniższa cena jest
    podstawowym kryterium wyboru - chyba że podwykonawca kogoś większego w
    przedsięwzięciach o odpowiednim poziomie zyskowności.
    --
    Jackare