  • Data: 2019-09-08 19:07:25
    Temat: Tania kamera o sensownej jakosci obrazu
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Czy jest w tej chwili coś godnego uwagi na rynku co:

    a) jest kamerą ze strumieniowaniem, zewnętrzną
    b) ma dziurkę ethernet, idelanie z PoE
    c) ma awaryjnie wifi
    d) ma sensowną jakość obrazu, czyli nie PAL powiększony do FullHD tylko
    coś natywnie, najlepiej 1080@50Hz

    Zakładając pułap 150-200zł za kamerę tego typu, znajdzie się cos godnego
    uwagi?

    Zaznaczam że można kupić za 80zł "kamery sportowe" ale jakość obrazu w
    nich jest żałosna z powodu zarówno optyki zrobionej z gliny zmiesznaj z
    bambusem jak i programistów z łapanki.

    Interesuje mnie coś co mnie w tej cenie pozytywnie zaskoczy jakościa obrazu.

    PS. Zrobienie monitoringu np. na Raspberry Pi nie wchodzi w grę, kamera
    musi mieć sprzętową kompresję obrazu, R-Pi są za wolne do tego,
    testowałem i to się mija celem.