  • 31. Data: 2018-10-15 22:01:37
    Temat: Re: Taryfa dwustrefowa prądu, spostrzeżenie
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Masz na myśli wolne dni, święta i takie tam?
    Tak.

    W PGE też...pod warunkiem
    > że masz licznik który te święta zna.
    Ja mam nowy i chyba je zna :)

    Ja mam ponoć jakiś popularny teraz
    > Cortax A3 czy jakoś tak i ten nie zna świąt. A na prośbę o wymianę, to
    > mogę za własne za tysiaka czy niecałe dwa wymienić :-)
    jaja sobie robią, napisałbym reklamację.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 32. Data: 2018-10-15 22:04:05
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Ale co za problem zaprogramoać zmywarkę na noc albo na sobotę rano jak
    > już was nie ma?
    > Ja na swojej mam opóznienie do 14 godzin, pralka podobnie.
    > A można tak to podłączyć przez zegar odpowiednio ustawiony na 2-3
    > godziny i sama się włączy i wyłączy kiedy was nie ma.
    Co do zmywarki źle się wyraziłem.
    Co do pralki po pierwsze mieszkam w bloku
    Po drugie mam małe dzieci i to chłopaków:)

  • 33. Data: 2018-10-16 10:54:08
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-10-15 o 21:04, Janusz pisze:

    > Zmienić dostawcę może na takiego co ma :) np tauron.

    Zmienić może sobie sprzedawcę. A o taryfach decyduje operator, i bez
    zmiany lokalizacji nie za bardzo się da zmienić operatora sieci :P

    --
    Pete

  • 34. Data: 2018-10-16 13:13:17
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    > Ale w G12W już nie będziesz miał 13-15.

    Owszem. Ale za to wieczorem zaczyna się wcześniej, bo o 21 i jest tanio
    przez cały weekend. A obecnie mi się to będzie bardziej kalkulowało niż
    tanie godziny w ciągu dnia w tygodniu.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 35. Data: 2018-10-16 13:16:06
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 15.10.2018 o 21:02, Janusz pisze:

> [...]
    > A można tak to podłączyć przez zegar odpowiednio ustawiony na 2-3
    > godziny i sama się włączy i wyłączy kiedy was nie ma.

    My tak dokładnie działamy. Tzn. po pierwsze to ja chodzę spać grubo po
    północy, więc i tak od 22 to już jest całkiem spoko. A dwa, że właśnie
    używamy programowania czasowego w sprzęcie i zmywarka, pralka itp.
    chodzą właśnie w tanich godzinach.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 36. Data: 2018-10-16 13:16:35
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 15.10.2018 o 22:04, Bolko pisze:
    > Co do zmywarki źle się wyraziłem.
    > Co do pralki po pierwsze mieszkam w bloku
    > Po drugie mam małe dzieci i to chłopaków:)

    Z ciekawości - co płeć dzieci ma do rzeczy?

    Pzdr

    --
    /__/_* /