  • 11. Data: 2014-10-18 22:18:01
    Temat: Re: Telefon VOIP. Jaki operator?
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-10-18 21:11, Jacek pisze:
    > Dzięki za rady. W sumie, to bez faksu można żyć. Przyzwyczaiłem się, że
    > jest i nawet raz w tygodniu ktoś coś przyśle, ale jak mają być problemy
    > to go wstawię do szafy, niech czeka aż nabierze wartości muzealnej.
    > A jaką bramkę byście doradzili?
    > Jacek
    Ja używam easycall.pl i chyba zyxela, można u nich kupić już
    skonfigurowanego.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 12. Data: 2014-10-18 22:38:18
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu sobota, 18 października 2014 22:00:33 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Te osoby które dzwonią na orangiutana do babci to pewnie jej rówwiesniczki i po
    pierwszej fakturze tez przestana dzwonić jak się okaze ze to nie darmowe minuty(chyba
    coś takiego jeszcze w starych pakietach jest) w sieci orange a normalne taryfowanie.
    Zwroc uwage tez na ten szczegóło.

    Tez bym na to uwazal, ja kupilem "stacjonarny telefon GSM" - uzywa sie praktycznie
    jak stare zabytki + zalozylem VOIPa - oddzielny numer "stacjonary" w lokalnej strefie
    numerowej (Halonet) i widze, ze wiekszosc ludzi poczta pantoflowa jakos dowiedziala
    sie o tym drugim i dwzwonia taniej niz na GSM.
    Ten do VOIPa tez wyglada jak zabytek... w obu odbiera sie rozmowe podnoszac
    sluchawke, sa na stale wpiete do zasilania, wiec nie da sie ich "zgubic", rozladowac
    itp...

    WS

  • 13. Data: 2014-10-19 09:23:23
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2014-10-18 o 19:48, Jacek pisze:
    > Może temat nie jest bezpośrednio budowlany, ale zapytam Was:
    > jakiego operatora telefonii VOIP radzicie wybrać?
    > Chcę pożegnać pomarańczowego orangutana, ale chcę zachować numer i mieć
    > możliwość podłączenia klasycznego faksu (takiego antyka na papier
    > termiczny). Nie potrzebuję wiele, tylko rozmowy krajowe i na komórki, no
    > i ten faks. Nie musi być darmowy, byle był niezawodny i zapewniał
    > przyzwoitą jakość transmisji. Komputera w miejscu, gdzie chcę podłączyć
    > nie będzie, ale będzie końcówka kabla z internetem. Ma ktoś sprawdzonego
> [...]

    Korzystam z kilku operatorów VoIP, mam freeconet, ipfon oraz halonet.
    Najtańsze utrzymanie numeru jest w halonet i kosztuje tylko złotówkę za rok.
    Co do faxu, to różnie z tym bywa, trzeba dobrze zgrać fax, operatora i
    bramkę, w/g mnie lepiej radziły sobie z faxem stare bramki Linksys-a niż
    te obecne Linksys/Cisco.
    Jak musisz wysyłać/odbierać faxy ale nie musi to być na Twoim
    klasycznym, to zainteresuj się usługą Fax2Email, może to Ci podpasuje?
    http://www.halonet.pl/oferta/fax-internetowy

  • 14. Data: 2014-10-19 23:21:42
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Freephone.pl
    Nie wiem czy najlepszy, czy korzystny, po prostu korzystam i sobie
    chwalę. Załatwiają formalności, ustawiają limity aby niespodzianek nie
    było, jest OK moim zdaniem.

    Irek.N.

  • 15. Data: 2014-10-26 19:27:21
    Od: Jaroslaw Klopotek <j...@i...pl>

    W dniu 18.10.2014 o 20:06, Baczek pisze:

    > Telefony chodzą i tu i tu bez zarzutu.
    > FAXY na VoIP to proszenie się o kłopoty :(

    Poproś operatora o usługę fax2email, email2fax jeśli Ci zależy na
    bezproblemowym działaniu faksu.

    Pozdrawiam
    JK.