  • 1. Data: 2016-05-16 21:59:03
    Temat: Temat bez polityki. Panele podlogowe.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czy probowal ktos lakierowania paneli podlogowych z mdf zeby zrobily sie odporniejsze
    na wilgoc. Mam kaprys a raczej dostalem ustne polecenie sluzbowe nr 14. Zeby zrobic
    cos z podloga w lazience. Wykladzina byla by spoko bo teraz jest. Ale zeby nie bylo
    laczen musze kupic o szerokosci czterech metrow i ponad polowe odciac i wyrzucic.
    Panele winylowe nie podobaja sie wydajacej polecenie. Wykladzina tez sie nie podoba.
    Podobaja sie panele na dodatek takie co sa w najgorszej klasie. Doswiadczeni zyciowo
    wiedza ze w takiej sytuacji jedynym wyjsciem jest pojscie na wodke zeby odreagowac.
    Podloga belki drewniane i deski. Czyli malo stabilna. Z miekkim podkladem panele beda
    pracowaly na laczeniach. A chodzi przede wszystkim zeby na laczeniach woda nie miala
    szansy wsiaknac w panele. Jesli lakierowac to jakiego lakieru uzyc zeby nie pekal na
    laczeniach paneli. Sa lakiery epoksydowe utwardzane PACem. Taki lakier jest
    elastyczny. Ale czy wystarczajaco elastyczny? Robil ktos eksperyment z malowaniem
    paneli?

  • 2. Data: 2016-05-16 22:23:38
    Temat: Re: Temat bez polityki. Panele podlogowe.
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    bez polityki? jaja sobie robisz?

    b.

  • 3. Data: 2016-05-16 22:49:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    No dobra. W telewizji powiedzieli ze kilkukrotnie zawyzona liczba demonstrantow miala
    uswiadomic spolecznosci miedzynarodowej ze w Polsce lamana jest demokracja.
    Manipulatorzy zapomnieli ze w przypadku demostracji w obronie demokracji opinia
    miedzynarodowa patrzy nie ilu przyszlo na demonstracje a ilu z niej nie wrocilo bo
    zostali aresztowani albo wyladowali w szpitalach pobici przez policje. Wiekszy efekt
    medialny bylby jak by kod wystawil trzystu demonstrantow i po demonstracji bylo by
    123 ciezko pobitych a dwustu mialo by postawione jakies zarzuty.

  • 4. Data: 2016-05-16 23:06:52
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 16 maja 2016 22:49:39 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    miedzynarodowa patrzy nie ilu przyszlo na demonstracje a ilu z niej nie wrocilo

    no tu masz racje, było 240tys a do domu wróciło 60k. Reżim okrutny tu panuje.
    Panowie, do Norwegi!!

    b.

  • 5. Data: 2016-05-16 23:30:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Cos w tym jest. Poszlo 240 tysiecy. Wrocilo 60 tysiecy. Znaczy sie zagazowali i
    spalili ze dwa milony ludzi w kilka dni.

  • 6. Data: 2016-05-17 00:26:14
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 maja 2016 22:23:39 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > bez polityki? jaja sobie robisz?

    Idzcie sobie z tym budowlanym offtopem na wlasciwa grupe!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2016-05-17 00:30:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wez sie odstosunkuj. Mnie o malowanie paneli chodzi.

  • 8. Data: 2016-05-17 00:33:43
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 maja 2016 00:30:47 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Wez sie odstosunkuj. Mnie o malowanie paneli chodzi.

    No mowie o tym wlasnie. Czy to jest grupa budowlana?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2016-05-17 08:52:59
    Od: dolniak <a...@w...pl>

    Witam!
    > Wez sie odstosunkuj. Mnie o malowanie paneli chodzi.

    Odnoszę wrażenie, że najlepiej byłoby nie trzeżwieć.
    Stare panele (łączone na klej) malowałem domaluxem i są do dziś.
    Obecnie "kliki" są chyba powleczone jakimś środkiem -również przeciw wilgoci-
    i trochę może być kłopot.Nie jest to duży problem.Znacznie większy to
    zabezpieczanie wszystkich ciętych krawędzi i spodu.Nie wiem, jak wytłumaczyć
    wodzie, żeby w panele nie właziła.Bo dobrze zabezpieczyć to można tylko
    teoretycznie. Praktycznie się nie da.
    Pozdrawiam.abomito

  • 10. Data: 2016-05-17 09:11:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 maja 2016 21:59:04 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Robil ktos eksperyment z malowaniem paneli?
    Myślę że nie warto. W łazience pomimo że to łazienka raczej woda jak pod prysznicem
    na podłodze nie stoi więc jak to co się ew rozchlapie na bieżąco wytrzecie to
    większych problemów być nie powinno. A skoro panele tanie to i nie problem co 2-3
    lata wymienić. Taniej, prościej i skuteczniej niż jakieś lakierowanie wg. mnie