  • 41. Data: 2012-12-30 18:22:02
    Temat: Re: Teren zagrożony podtopieniem
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 10 Dec 2012 09:09:48 +0100, Macios napisał(a):

    > http://fotoforum.gazeta.pl/photo/3/ca/bd/fzg4/r8TTYn
    zWv5aaM2A65X.jpg

    Ciekawa mapka. Zdaje mi się, że nowe osiedle w okolicach Wilczyc jest
    dokładnie na środku tego dużego rozlewiska po prawej stronie. Już pływali,
    czy dopiero będą?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 42. Data: 2012-12-30 19:05:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.12.2012 18:22, Borys Pogoreło pisze:

    zWv5aaM2A65X.jpg

    > Ciekawa mapka. Zdaje mi się, że nowe osiedle w okolicach Wilczyc jest
    > dokładnie na środku tego dużego rozlewiska po prawej stronie. Już pływali,
    > czy dopiero będą?

    Mam pomysł na slogan reklamowy:

    "Tanie mieszkania dla odważnych z zacięciem marynistycznym!" ;->