  • 1. Data: 2017-04-14 20:06:36
    Temat: Test
    Od: "P_P" <p...@w...pl>

    Przepraszam, test.

  • 2. Data: 2017-04-15 00:00:56
    Temat: Re: Test
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-04-14 o 20:06, P_P pisze:
    > Przepraszam, test.

    I co, ucieszyło cię tępaku to zaśmiecenie grupy?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 3. Data: 2017-04-15 21:29:03
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-04-15 00:00, Akarm wrote:
    > I co, ucieszyło cię tępaku to zaśmiecenie grupy?

    czujesz sie ważniejszy robiąc za chamskiego ciecia? byl juz jeden
    podobny przypadek, Aniol mu bylo

    bo kulturalny czlowiek zwrocilby uwage ze istnieje pl.test

  • 4. Data: 2017-04-15 22:41:58
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-04-15 o 21:29, m4rkiz pisze:

    > bo kulturalny czlowiek zwrocilby uwage ze istnieje pl.test

    Każdemu tępakowi należy zwracać uwagę, że istnieją odpowiednie grupy? Po
    każdym jego wpisie? Tak jak temu również, żeby np. z polityką wyniósł
    się na politykę. Chyba cię porąbało. Po pewnej dawce człowiekowi nerwy
    puszczają, daje upust złości, uzupełnia KF i na krótki czas wystarcza.
    Ale może faktycznie, już czas rezygnować z czytania grup dyskusyjnych,
    coraz więcej samej hołoty tutaj, i jak widać ręka rękę myje. Na forach
    tematycznych przynajmniej moderator szybciutko robi z takimi porządek.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 5. Data: 2017-04-16 01:48:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kiedys Akarm polecil by Ci odwiedzenie strony " bocznica.org". Ale chyba juz jej nie
    ma. W takiej sytuacji jak dla mnie mozesz sie oddalic na bambus banany prostowac.