  • 1. Data: 2017-04-08 08:37:14
    Temat: Czym uszczelnić szpary?
    Od: "EZ" <n...@s...com>

    Czy mógłby mi ktoś doradzić czym uszczelinić
    szpary wokół rur powstałe np. przy naprawach
    hydraulicznych?
    Chodzi o rury biegnące pionowo w budynku.
    Takimi szparami może wchodzić robactwo
    i chcę się przed tym zabezpieczyć.
    Chodzi o możliwość zrobienia tego we własnym
    zakresie. Co kupić, jak zrobić?

    Pozdrawiam
    EZ

  • 2. Data: 2017-04-10 09:12:35
    Temat: Re: Czym uszczelnić szpary?
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 08.04.2017 o 08:37, EZ pisze:
> [...]
    > Takimi szparami może wchodzić robactwo
    > i chcę się przed tym zabezpieczyć.
    > Chodzi o możliwość zrobienia tego we własnym

    Nie bardzo kumam o jakie szpary sie rozchodzi ale dla mnie jak są jakies
    szpary to nalezy je wypelnic pianką poliuretanowa

  • 3. Data: 2017-04-10 09:22:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 8 kwietnia 2017 08:37:11 UTC+2 użytkownik EZ napisał:
> [...]
    > Takimi szparami może wchodzić robactwo
    > i chcę się przed tym zabezpieczyć.
    > Chodzi o możliwość zrobienia tego we własnym

    Pianką montażową