  • 11. Data: 2017-04-07 12:53:26
    Temat: Re: Tornad faktycznie chyba jest na grupie fizyka :-)
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-04-07 o 10:13, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Oczywiście, że nie - ale przeczytaj co napisał na grupie fizyka i
    > odpowiedz ilu amatorów fizyki ma o tym pojęcie.

    Na tamtej grupie? Wszyscy!
    Przynajmniej tak im się wydaje.

  • 12. Data: 2017-04-07 13:36:34
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Np za ulozenie parkietu na starym, który
    > był układany na subicie, ale się zesechł, zaplacilem po 120 zl/m^2. Takie ceny

    Witaj Tornad
    Ja w USA pracowałem na budowach tylko 2 lata i 3 miesiące.
    Wiec jak pisałeś na grupie to fajnie było poczytać bo nawiązywałeś do
    swoich amerykańskich doświadczeń.

    Parkiet jak na kraków cena ok.
    Chociaż można by coś pogadać ale to już grosze panie

    > srodki, musze kupic ja i to w pewnym nadmiarze. Za wylozenie plytkami
    > niewielkiej łazienki w bloku, gościu zaspiewal 7.5 tysiaca. Tez za robote tylko,
    uzasadniając ja koniecznoscia odkucia starej mlotem elektrycznym marki makita.
    :)
    > Ceny za usługi sa hamerykanskie czy holenderskie a moja emerytura nadal jest
    polska.

    Bo rynek nieruchomości w Krakowie jest chory.

    W której części Krakowa mieszkasz?
    Może mógłbym jakoś pomóc w remoncie?

  • 13. Data: 2017-04-07 16:31:49
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 07.04.2017 06:23, Tornad wrote:

    Co Ty tam jeszcze robisz w USA ?

  • 14. Data: 2017-04-07 16:33:20
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 07.04.2017 09:14, Budyń wrote:
    > Witaj z powrotem tornad :-)

    Witaj Tormad hehe ale to moja zasługa, że go ściągnąłem :-)
    Fizyka kwantowa go ściągnęła :-)

  • 15. Data: 2017-04-07 16:37:06
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 07.04.2017 06:23, Tornad wrote:

    > To było na "budowaniu" prowadzonym przez "niusy.pl". Potem strona się zmyla. Ja
    > znalazłem podobna na portalu chyba gazeta pl ale on nie cieszyl się już taka
    > popularnocia jak na niusach. Autentycznie o Waszej aktualnej aktywności na
    > stronie prowadzonej przez google nie wiedziałem bo zapewne kontynuowałbym na niej
    swa "krecia" i nie tylko, robote.

    To nie tak. Serwery usenetu się synchronizują ze sobą. Wystarczy, że
    masz thunderbirda i znasz działający adres serwera. news.neostrada.pl
    działa pięknie.

  • 16. Data: 2017-04-07 20:55:42
    Od: Tornad <t...@g...com>

    W dniu piątek, 7 kwietnia 2017 16:31:50 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:
    > On 07.04.2017 06:23, Tornad wrote:
    >
    > Co Ty tam jeszcze robisz w USA ?

    Już nic tam nie robie. Wrocilem do rozumu i od ponad roku siedze pod Smocza
    Jama. I jak ten goral jak mam czas to sobie siedze i dumam. A jak nie mam
    czasu to ino siedze. W czasie gdy nie miałem czasu wymysliem, ze z tym
    smokiem wawelskim wcale nie było tak jak to dzieci w przedszkolach ucza. Nie
    szewczyk lecz brak dziewic w Krakowie sprawil, ze smok sam zdechl, z głodu.

    Niestety zdrowie już nie to; te często mordercze wysiłki daja o sobie znac. Do
    tego dochodzi wieloletnie palenie i kilka innych slabosci. Ale nie narzekam.
    Wymysliem, ze pan Einstein nie miał za feniga ani za centa wyobraźni
    przestrzennej. Sa tacy ludzie. I ciesze się, ze Ty moje "wykłady" na tej temat
    na forum fizyka uważasz za zrozumiale i je swoiście akceptujesz.

    Ostatnio wymyslilem, ze tzw. dylatacja czasu fizycznie nie istnieje.
    Udowodnilem, ze to co od Lorentza zerznal Einstein jest jedynie
    wspolczynnikiem okreslajacym tempo chodu zegara świetlnego. Udowodnilem, ze
    tempo to zależy nie tylko od predkosci jazdy tego zegara lecz również od jego
    orientacji w stosunku do kierunku jego ruchu. Ruchu w stosunku do tej
    miedzygalaktycznej próżni a nie jak tego wymaga ten matołkowato-idiotyczny
    postulat pana Einsteina, ze predkosc w prozni można okreslac jedynie w stosunku
    do drugiego układu odniesienia.

    Nie chce z tej poważnej grupy robic śmietnika wiec już koncze i zapraszam Cie
    na moja strone tornadosolution.com ,na której zamiescilem swój calkiem swiezy,
    bo ma tylko 2 lata artykul pt. "Dylatacja dylatacji czasu".

    Ciekaw bylbym czy forma i tresc sa dla Ciebie zrozumiale na tyle aby po
    przetłumaczeniu wyslac go do publikacji w jakims anglojęzycznym periodyku.
    Taka surowa ale uzasadniona krytyka jest mi potrzebna. Tyle, ze do tego trzeba
    mieć normalna wyobraznie przetrzenna. A na fizyce takich ludzi nie ma.

    Wiekszosc o ile nie wszyscy, boja się wychylić czy sa już ta teoria
    wzglednosci tak przezarci, ze normalne myslenie maja wylaczone.

    A chłopcy budowlancy te wyobraznie maja bo mieć ja musza. Ja czesto młodym
    adeptom budownictwa tlumaczylem, ze zanim cos zmontujesz, skonstruujesz,
    wykonasz czyli zbudujesz, musisz wcześniej mieć to "w oczach". Bez tej
    wyobraźni nie ma szans na wykonanie czegos w rozsądnym czasie i na wymaganym
    poziomie.
    I to się sprawdza. Taka glupia sprawa a nikt mi tego nigdy w zadnej ze szkol
    nie powiedział. Musialem wymyslic sam.

    Pzdr
    Tornad

  • 17. Data: 2017-04-08 17:09:37
    Od: rjka <r...@o...pl>

    pod warunkiem że masz łącze z domeny tpnet.pl :)

    http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl#Adresy_ser
    werow

  • 18. Data: 2017-04-08 21:58:34
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 08.04.2017 17:09, rjka wrote:
    > pod warunkiem że masz łącze z domeny tpnet.pl :)
    >
    > http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl#Adresy_ser
    werow
    Ja nie mam i działa

  • 19. Data: 2017-04-09 04:03:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To o czym adeptom mowiles ma od dawna nazwe. Wyobraznia przestrzenna sie nazywa. I
    jest talentem takim samym jak malarstwo, gra na skrzypcach itp. Nie mozna sie jej
    nauczyc bo to kwestia polaczen w mozgu z jakimi sie czlowiek rodzi. Oczywiscie cos za
    cos, ktos z wyobraznia przestrzenna potrafi wyobrazic sobie skomplikowana maszyne.
    Uruchomic ja w glowie. Usunac bledy i narysowac wszystkie detale, ale konia w zyciu
    nie narysuje albo nie nauczy sie nigdy tanczyc. W wersji podstawowej ma ja ok 1
    czlowiek na 10000. Rozwinieta mniej niz 1/250000. Wirtuozow w tej materii jest nie
    wiecej niz stu na Ziemi.

  • 20. Data: 2017-04-09 08:25:36
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    W dniu .04.2017 o 19:34 KIKI <h...@u...dl> pisze:

    > Czytałem :-)
    > Tylko wiesz, musisz się trochę rozeznać kto jest kto bo Cię spuszczą na
    > drzewo.
    > Jesteś fizykiem z wykształcenia?

    KiKI fizykiem? Nie pomylilo ci sie z nauczycielem wychowania fizycznego?