  • 1. Data: 2012-04-27 20:26:33
    Temat: Tymczasowa instalacja wentylacyjna - nazwa elastycznego przewodu
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Mam do wykonania kawałek instalacji "wymczasowo na 2-3 tyg"
    wentylacyjnej. Brakuje mi około 3m przewodu i powinien być elastyczny.
    Widuje w hipermarketach elastyczne *plastikowe* przewody ze sprężyną do
    wentylacji które mi pasują idealnie. Jaka jest ich prawidlowa nazwa? Nie
    potrafie znaleźć zaklęcia do google. Poszukuje takowego w rozmiarze 200
    i długości 3m. W hip mają tylko 150.

  • 2. Data: 2012-04-27 20:35:13
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > potrafie znaleźć zaklęcia do google. Poszukuje takowego w rozmiarze 200
    > i długości 3m. W hip mają tylko 150.

    Tu coś sobie dobierzesz:
    http://www.klimawent.com.pl/kat,przewody-elastyczne,
    2018.html

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2012-04-27 21:03:23
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > wentylacji które mi pasują idealnie. Jaka jest ich prawidlowa nazwa? Nie
    > potrafie znaleźć zaklęcia do google. Poszukuje takowego w rozmiarze 200
    A nie możesz iść do marketu i wziąć z półki nie znając nazwy?

  • 4. Data: 2012-04-27 21:05:20
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-27 21:03, kogutek pisze:

    > A nie możesz iść do marketu i wziąć z półki nie znając nazwy?

    On chce 200mm a w markecie mają 150...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 5. Data: 2012-04-27 21:45:00
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Lewis <lewisa[tnij]@poczta.onet.pl> napisał(a):

    > On chce 200mm a w markecie mają 150...

    jak na chwilę to co to przeszkadza. Jak zrobi docelowy to tańszy wyrzuci.

  • 6. Data: 2012-04-27 21:50:38
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-04-27 21:45, kogutek pisze:

    > jak na chwilę to co to przeszkadza. Jak zrobi docelowy to tańszy wyrzuci.

    Może ma jakiś wentylator albo inne udziwnienia które wymagają rury 200mm...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 7. Data: 2012-04-27 22:32:57
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    > On chce 200mm a w markecie mają 150...
    A to 150 w markecie się nie nazywa ?
    Bo post chyba o nazwę :)
    Ja znalazłem to
    http://www.vents-group.pl/download/pdf/cennik-wentyl
    acja-domowa-i-profesjonalna-2011.pdf
    na str. 40 jako kanał elastyczny :)
    Czy o to chodziło ?

  • 8. Data: 2012-04-27 23:53:58
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-04-27 22:32, pilocik wrote:
    > na str. 40 jako kanał elastyczny :)
    > Czy o to chodziło ?

    Tak, a ja szukałem rur. Dzięki.

  • 9. Data: 2012-04-27 23:54:25
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-04-27 21:03, kogutek wrote:
    > A nie możesz iść do marketu i wziąć z półki nie znając nazwy?

    W hip mają tylko 150.

  • 10. Data: 2012-04-28 00:19:42
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał(a):

    > W hip mają tylko 150.
    Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma. Jak awaryjnie i na chwilę to
    można porzeźbić w gównie, byle by tanio było. Potrzebujesz na biegu to
    bierzesz to co jest a w międzyczasie szukasz właściwego. Aluminiowe spiro 200
    chyba w LM niedawno widziałem.