  • 1. Data: 2009-07-16 09:06:55
    Temat: UCIEKLI tynkarze
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    No i uciekli bez zapłaty za 3 część ale nie skończywszy kilkunastu m2. Mam
    niesmak, bo bym wolał żeby poprawili i im zapłacić.

  • 2. Data: 2009-07-16 09:07:42
    Temat: Re: UCIEKLI tynkarze
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    --Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości
    > No i uciekli bez zapłaty za 3 część ale nie skończywszy kilkunastu m2. Mam
    > niesmak, bo bym wolał żeby poprawili i im zapłacić.

    Goń ich.)))))

    "Bo nie o to chodzi by złapać króliczka/tynkarza ale by gonić go";))))

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-07-16 09:08:48
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    poszło o to:

    http://dom.gazeta.pl/Ladny-Dom/51,61598,6478923.html
    ?i=4

    o brak kleju pod narożnikami, na sam konieć.

  • 4. Data: 2009-07-16 09:10:25
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości
    > No i uciekli bez zapłaty za 3 część ale nie skończywszy kilkunastu m2. Mam
    > niesmak, bo bym wolał żeby poprawili i im zapłacić.

    Kary umowne naliczasz?

    Krzysiek

  • 5. Data: 2009-07-16 09:14:51
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał

    > http://dom.gazeta.pl/Ladny-Dom/51,61598,6478923.html
    ?i=4

    Zadziwiające, jacy czyści są ci fachowcy na zdjęciach...
    To muszą być prawdziwi fachowcy ;)
    Moi byli kiepscy, bo chodzili utytłani...

    Pzdry,
    /\/\\/\/

  • 6. Data: 2009-07-16 09:33:00
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "kiki" <c...@v...ts> napisał w wiadomości
    >
    > Kary umowne naliczasz?

    Nie naliczam :-)
    Ale wolałem żeby przynajmniej garaż poprawili, a oni w długą

  • 7. Data: 2009-07-16 09:42:08
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Wrzuć zdjęcia... najlepiej w dużej rozdzielczości.

  • 8. Data: 2009-07-16 09:58:14
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    > "Bo nie o to chodzi by złapać króliczka/tynkarza ale by gonić go";))))

    Najgorsze, że oni są przekonani, że robią dobrze, "zawsze tak robimy".
    Dzisiaj była kulminacja tego typu wypowiedzi.
    Co ciekawe był skłonny podpisac gwarancję tą z opisem własnej głupoty ale
    powiedziałem mu, że najpierw niech poprawi, bo co mi po gwarancji. Wolę żeby
    zrobił jak należy. Więc zwiali niedokończywszy kilku drobnych rzeczy.

    Pytaliśmy ich z żoną czemu nie stosują się do instrukcji napisanej na
    opakowaniach z klejem, dotyczącej wtapiania siatki. Oni na to, że to taka
    pisanina, a robi się inaczej. A instrukcja piktogramami to takie obrazki
    tylko.

  • 9. Data: 2009-07-16 10:02:12
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    kiki wrote:
    > No i uciekli bez zap?aty za 3 cze?ae ale nie skonczywszy kilkunastu m2. Mam
    > niesmak, bo bym wola? ?eby poprawili i im zap?aciae.

    mysle, ze niesmak jest tym wiekszy, ze nie zostawili paragonow.

    MSPANC

    --
    bartek

  • 10. Data: 2009-07-16 10:21:02
    Od: spp <s...@o...pl>

    bokomaru pisze:

    > mysle, ze niesmak jest tym wiekszy, ze nie zostawili paragonow.

    Raczej nie zdążył im wręczyć. :)

    --
    spp