  • 1. Data: 2015-07-04 19:13:25
    Temat: Upał
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Hejka. Trudno wytrzymać na działkach.
    Pozdrawiam gorąco Ja...cki

  • 2. Data: 2015-07-04 20:56:50
    Temat: Re: Upał
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. Trudno wytrzymać na działkach.
    > Pozdrawiam gorąco Ja...cki

    Ziomale mówią, że musiały być dobre działki, skoro taki upał.

    Jarek

    --
    Co się tam dzieje w mej głowie:
    Pędy, zapędy, ognie, ogniwa.

  • 3. Data: 2015-07-04 21:55:54
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-07-04 o 19:13, Dirko pisze:
    > Hejka. Trudno wytrzymać na działkach.
    > Pozdrawiam gorąco Ja...cki

    To prawda. Czas schować się w murach mieszkań ;-)

    Krycha.

  • 4. Data: 2015-07-04 22:18:55
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Krycha napisała:

    > To prawda. Czas schować się w murach mieszkań ;-)

    U mnie można w murach, można też w ogrodzie. W pobliżu sikawki,
    tryskającej przez dzień cały, dzisiaj termometr pokazywał
    temperaturę około 24°C. Suchy termometr. Do urządzenia ogrodu,
    tak jak do grupy, można mieć różne podejście -- ja jestem
    szczególnie przywiązany do tego "rec" w środku.

    Jarek (ogórki kupiłem wczoraj na targu)

    --
    Gościu, siądź pod mym liściem, a odpocznij sobie!
    Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,

  • 5. Data: 2015-07-05 16:53:37
    Od: XL <i...@g...pl>

    Krycha <k...@p...onet.pl> Wrote in message:

    > To prawda. Czas schować się w murach mieszkań ;-)
    >
    > Krycha.

    Siedzę w domu, zamykam i zasłaniam roletami okna od słonecznej
    strony, w nocy otwieram wszystkie, rano szybko zamykam. W wewn
    klatce schodowej (duża cyrkulacja) rozwieszam pranie, to świetny
    sposób na schłodzenie powietrza w mieszkaniu.
    --
    XL

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 6. Data: 2015-07-05 20:08:32
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To prawda. Czas schować się w murach mieszkań ;-)

    Hejka. Nie mnie się chować gdy trzeba truchlejące ogórki podlewać,
    słoiki z piwnicy przynieść i od jutra do roboty brać się bo pomimo
    upału.zbiory ogórków są okazałe.
    Pozdrawiam konserwowo Ja...cki

  • 7. Data: 2015-07-05 21:38:23
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > ... do grupy, można mieć różne podejście -- ja jestem
    > szczególnie przywiązany do tego "rec" w środku.
    > Jarek (ogórki kupiłem wczoraj na targu)

    Hejka. To może bieg na 100 m. z workiem ogórków na placach.
    Pozdrawiam sportowo Ja...cki

  • 8. Data: 2015-07-05 22:19:01
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. To może bieg na 100 m. z workiem ogórków na placach.
    > Pozdrawiam sportowo Ja...cki

    Ogród mam tylko na 50 metrów długi, więc w środku odpada.

    --
    Jarek (metrologicznie)

  • 9. Data: 2015-07-06 14:35:04
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > Ogród mam tylko na 50 metrów długi, więc w środku odpada.

    Hejka. Zauważyłem, że posługujesz się dziwną logiką. To tak jakby na
    basenie 50-metrowym pływacy nie mogli pływać na 100, 200, 800 a nawet 1500
    metrów.
    Pozdrawiam logistycznie Ja...cki

  • 10. Data: 2015-07-06 14:50:28
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. Zauważyłem, że posługujesz się dziwną logiką. To tak jakby
    > na basenie 50-metrowym pływacy nie mogli pływać na 100, 200, 800
    > a nawet 1500 metrów.
    > Pozdrawiam logistycznie Ja...cki

    Ja natomiast nie zauważyłem, by sprinterzy biegający na stówę musieli
    przy płocie robić zwrot o 180 stopni. Ale ja rzadko zawody sportowe
    oglądam, może ostatnio coś cię zmieniło, może nawet teraz ścigają się
    z workami ogórków na plecach.

    --
    Jarek