  • 21. Data: 2009-04-13 19:48:23
    Temat: Re: Uziom fundamentowy - po raz pincetny
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Ale własnie MY, Jarek P. chcemy :-)

    No coz, trzeba bedzie przeczytaj jeszcze jakas ksiege elektryczna.
    Ale ja raczej sie do tego nie przekonam.
    W kazdym razie rzuc fotki z budowy.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 22. Data: 2009-04-14 14:00:57
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Zrobi kilka dziurek :)

    W lewym, górnym rogu ? :)

    pozdrawiam
    pluton

  • 23. Data: 2009-04-14 19:52:29
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Jarek P. wrote:

    > Wiesz... ale piorunochrony się generalnie projektuje tak, żeby miały jak
    > najmniejszą rezystancję do ziemi,
    Zgadza się i one w określonych warunkach taką mają, zresztą norma
    określa wyższe wartości oporności dla uziomu fundamentowego niz zwykłego.

    zakładanie z góry po drodze takich
    > iskierników to zdaje się trochę niezdrowe jest :-)
    Spokojnie, to naprawdę żadna przeszkoda :)

    --
    -----
    Pozdr