  • 1. Data: 2015-02-23 22:53:43
    Temat: Walczyć warto :D
    Od: Adam <a...@g...com>

    Jou,

    Rano znalazlem informacje o ogloszonym przez moje miasteczko przetargu
    na budowe oswietlenia naszej drozki jako pierwszy etap budowy calej drogi.
    Walczymy z sasiadem o ta droge od ~7 lat i w koncu dochodzi do realizacji
    pierwszego etapu - 7 latarni ;) Mamy juz projekt budowlany calej inwestycji
    pt. budowa drogi z odwodnieniem i oswietleniem z zatwierdzonym pozwoleniem
    na budowe (wartosc kosztorysowa 1,5 mln pln netto :-) i obiecany kolejny
    etap budowy juz samej drogi w przyszlym roku. Poki co do konca kwietnia
    maja zawisnac takie oprawy:

    "ze źródłem światła typu Led 3500K Magnolia 72W"

    Bedzie nowoczesnie bo LEDowo :P Nigdy bym nie przypuszczal ze bede sie
    cieszyl z paru latarni :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 2. Data: 2015-02-24 08:01:19
    Temat: Re: Walczyć warto :D
    Od: "Digital" <D...@w...pl>

    Takie rzeczy to się załatwia przed wyborami samorządowymi.
    U nas postraszyliśmy radnego że dostanie kopa tak od razu 12 latarni
    postawił.

    ps.com...

  • 3. Data: 2015-02-24 08:05:34
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 lutego 2015 08:01:30 UTC+1 użytkownik Digital napisał:
    > Takie rzeczy to się załatwia przed wyborami samorządowymi.
    > U nas postraszyliśmy radnego że dostanie kopa tak od razu 12 latarni
    > postawił.

    W miedzy czasie byly i wybory samorzadowe i grozba zmiany wladzy (referendum
    dot. odwolania prezydenta i rady miasta) - wtedy wywalczylismy solidne
    utwardzenie ~40cm frezem asfaltowym naszej drozki + wykonaniem samego
    projektu drogi z pozwoleniem na budowe ;) Projekt dosc solidny - 400mb drogi.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2015-02-24 16:36:45
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Adam wrote:
> [...]
    >
    > "ze źródłem światła typu Led 3500K Magnolia 72W"
    >
    > Bedzie nowoczesnie bo LEDowo :P Nigdy bym nie przypuszczal ze bede

    półtorej bańki za 7 latarni?hmm europa panie, europa. normalnie to za
    połowę tej ceny by się obłowił

  • 5. Data: 2015-02-24 18:32:39
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-02-24 o 16:36, Jeffrey pisze:

    > półtorej bańki za 7 latarni?hmm europa panie, europa. normalnie to za
    > połowę tej ceny by się obłowił

    A Ty skąd? Bo w Europie to się powinno czytać umieć.
    Dla ułatwienia wy-cytowałem powyżej zdanie do dogłębnej analizy.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2015-02-24 19:03:39
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Irokez wrote:

    > A Ty skąd? Bo w Europie to się powinno czytać umieć.
    > Dla ułatwienia wy-cytowałem powyżej zdanie do dogłębnej analizy.

    i z premedytacją odciąłeś dalszą część?
    "i obiecany kolejny
    etap budowy juz samej drogi w przyszlym roku"
    czyli z tego wynika, że to cena bez drogi

  • 7. Data: 2015-02-24 20:17:46
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 lutego 2015 19:04:24 UTC+1 użytkownik Jeffrey napisał:

    > i z premedytacją odciąłeś dalszą część?
    > "i obiecany kolejny
    > etap budowy juz samej drogi w przyszlym roku"
    > czyli z tego wynika, że to cena bez drogi

    Nie no, 1,5mln netto to cena kosztorysowa calosci (droga z kraweznikami,
    odwodnieniem i oswietleniem - dlugosc 400mb). Faktycznie ma wyjsc ponoc
    ok 1mln pln lub mniej. Same lampy maja kosztowac 100 tys :) Jutro termin
    skladania ofert wiec lada dzien bedziemy wiedziec dokladnie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.