  • 1. Data: 2010-12-01 12:11:09
    Temat: Wieje z wentylacji
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Blok, nowy czesciowo zamieszkaly. Po dlugich probach i sprawdzianach
    wiem napewno. Wieje z wentylacji w lazience. Ciag zmienia sie tylko
    jesli otworze okno. Ilosc powietrza jaka naplywa przez odpowietrzniki?
    (takie cos zamontowane na oknach) jest niewystarczajaca. Latem z
    otwartym oknem da sie mieszkac ale zima caly czas miec otwarte okno to
    moze byc problem.
    Dodatkowo czyc lekki podmuch z kontaktow.
    Zamierzam zlozyc reklamacje w spoldzielni - blok jest jeszcze na
    gwarancji.
    Co napisac w takiej reklamacji? Bede potrzebowal rzeczoznawce?

    KADAR

  • 2. Data: 2010-12-01 16:43:32
    Temat: Re: Wieje z wentylacji
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Kadar" <o...@g...com> wrote in message
    a.googlegroups.com...
> [...]
    > gwarancji.
    > Co napisac w takiej reklamacji? Bede potrzebowal rzeczoznawce?

    Nic z tym nie zrobisz. Wszyscy doswiadczaja cofek w kominach. Zrób zamykanie
    tej wentylacji i naucz sie z tym zyc, bo przeciez nie przewentylujesz ciepla
    za które placisz.

  • 3. Data: 2010-12-01 20:28:04
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Nic z tym nie zrobisz. Wszyscy doswiadczaja cofek w kominach. Zr b zamykanie
    > tej wentylacji i naucz sie z tym zyc, bo przeciez nie przewentylujesz ciepla
    > za kt re placisz.

    Walka z tym to jedno a reklamacja to drugie. Uwazasz, ze to jest
    normalny stan pracy nawiewanie zimnego powietrza? Wydaje mi sie ze mam
    podstawy do reklamacji.

    KADAR

  • 4. Data: 2010-12-01 20:28:09
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Co napisac w takiej reklamacji? Bede potrzebowal rzeczoznawce?

    sam niewiele zdziałasz, przejdź się po sąsiadach i zobacz jak jest u
    nich, potem zbierzcie grupę i uderzajcie do spółdzielni...
    nie zarzucą ci wtedy, że jeden upierdliwy lokator się znalazł... jest
    szansa, że poważniej potraktują sprawę... no i rzeczoznawca też na
    spółę wyjdzie taniej...

    pozdrawiam
    s_13