  • 11. Data: 2011-05-19 16:13:43
    Temat: Re: Wielki szum wody w ścianie
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2011-05-17 20:03, Agatka@ pisze:
    > Takiego szumu wody w instalacji kranowej nie spotkałem. O co chodzi? Czy
    > może nowoczesne przewody plastikowe są małej średnicy i wymuszają duże
    > prędkości wody, która wtedy bardziej szumi? Może te rurki powinny mieć
    > izolację akustyczną-tłumiącą i wyciszającą, bo raczej jej nie mają.
    > Pozdrawiam

    Powodów może być mnóstwo, krótko mówiąc-wadliwie wykonana instalacja.
    Niekoniecznie rurki za małe. Hałas może powstawać na nędznej armaturze
    (mieszacz baterii jednouchwytowej) i przenosi się na konstrukcje przez
    źle wykonaną instalację...

    ________MAT_______

  • 12. Data: 2011-05-19 18:51:20
    Od: "MB" <k...@p...wp.pl>

> [...]
    > Niekoniecznie rurki za małe. Hałas może powstawać na nędznej armaturze
    > (mieszacz baterii jednouchwytowej) i przenosi się na konstrukcje przez źle

    Dokładnie. Chińska g....niana bateria potrafi szumieć jak wodospad. Co
    gorsza, szum ten jest bardziej słyszalny u sąsiada za ścianą niż u
    użytkownika. Moi sąsiedzi niestety też taką mają. Chyba zaproponuję im
    pokrycie kosztów zakupu dowolnie drogiej, ale cichej baterii...

    Pozdrawiam
    MB

  • 13. Data: 2011-05-21 12:43:28
    Od: Piotr Boncza <p...@g...pl>

    On 17 Maj, 20:03, "Agatka@" <A...@x...xx> wrote:
    > po 22:00 słychać wielki szum w ścianie płynącej wody! Taki szumiący wielki
    > wodospad!
    > Takiego szumu wody w instalacji kranowej nie spotkałem. O co chodzi? Czy

    A ja obstawiam jacuzzi :)
    No w drugim podejściu bateria z kibelmarketu.

    pozdrawiam Piotr

  • 14. Data: 2011-05-21 18:35:40
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 21-05-2011 o 14:43:28 Piotr Boncza <p...@g...pl>
    napisał(a):

    > A ja obstawiam jacuzzi :)
    > No w drugim podejściu bateria z kibelmarketu.
    Oooo Piotruś wrócił :)
    dawno cię nie było, no i brakowało cię :)
    --
    Pozdr
    JanuszK