  • 1. Data: 2011-05-17 19:57:40
    Temat: Co to jest "jednostka ewidencyjna" w przeniesieniu pozwolenia na budowę?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Wypelniam przeniesienie pozwolenia na budowę.

    Zaskoczyło mnie pole "jednostka ewidencyjna" w okolicy podawania
    lokalizacji działki. Ktoś ma pomysł co to jest? 12 kratek :)

  • 2. Data: 2011-05-17 20:04:44
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    > Wypelniam przeniesienie pozwolenia na budowę.
    >
    > Zaskoczyło mnie pole "jednostka ewidencyjna" w okolicy podawania
    > lokalizacji działki. Ktoś ma pomysł co to jest? 12 kratek :)

    Podejrzewam, że chodzi o obręb geodezyjny, sprawdź na swojej mapce lub
    wypisie z rejestru gruntów, powinien być podany.

    J.

  • 3. Data: 2011-05-17 20:11:57
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-05-17 22:04, Jarek P. wrote:
    > Podejrzewam, że chodzi o obręb geodezyjny, sprawdź na swojej mapce lub
    > wypisie z rejestru gruntów, powinien być podany.

    Chyba nie tak prosto:

    są 4 pola:

    - oznaczenie działki
    - karta mapy
    - obręb ewidencyjny
    - jednostka ewidencyjna

    pierwsze 3 znam, czwarta jest zagadkowa.

    Swoją droga cvzy nie było by 100x prosciej posługiwac się współrzędnymi
    geograficznymi ;) ?

  • 4. Data: 2011-05-17 20:15:34
    Od: wolim <n...@t...pl>

    > Wypelniam przeniesienie pozwolenia na budowę.
    >
    > Zaskoczyło mnie pole "jednostka ewidencyjna" w okolicy podawania
    > lokalizacji działki. Ktoś ma pomysł co to jest? 12 kratek :)

    Nazwa gminy, w której znajduje się działka.

    Obręb ewidencyjny zaś, to nazwa miejscowości (wsi), w której położona
    jest działka.

    Pzdry,
    MW

  • 5. Data: 2011-05-17 20:20:29
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-05-17 22:15, wolim wrote:
    > Nazwa gminy, w której znajduje się działka.

    OK.

    > Obręb ewidencyjny zaś, to nazwa miejscowości (wsi), w której położona
    > jest działka.

    O nie nie, na jednej z map mam wyraźnie napisane "obręb ewidencyjny
    0001" ...

  • 6. Data: 2011-05-17 21:49:17
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    > - jednostka ewidencyjna

    Kurcze, pamiętam coś takiego u siebie... nie była to aby nazwa rejonu/gminy?
    Zostaw puste, wniosek i tak zaniesiesz w zębach przecież, to się na miejscu
    biurewny spytasz i dopiszesz od ręki.

    > Swoją droga cvzy nie było by 100x prosciej posługiwac się współrzędnymi
    > geograficznymi ;) ?

    Taaa i może jeszcze chciałbys jeden wspólny system numerów identyfikacyjnych
    dla wszystkich osób i podmiotów, centralną bazę ewidencji tego wszystkiego i
    działająca realnie współprace bazodanowa między instytucjami?

    J.

  • 7. Data: 2011-05-17 21:50:24
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Obręb ewidencyjny zaś, to nazwa miejscowości (wsi), w której położona jest
    > działka.

    Kurcze, to wychodzi na to, że będę mieszkał w tajemniczej miejscowości o
    nazwie "5-07" :(

    J.

  • 8. Data: 2011-05-18 06:00:33
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Wypelniam przeniesienie pozwolenia na budowę.
    >
    > Zaskoczyło mnie pole "jednostka ewidencyjna" w okolicy podawania
    > lokalizacji działki. Ktoś ma pomysł co to jest? 12 kratek :)

    obręb to miejscowosc , jednostka to gmina

    b.

  • 9. Data: 2011-05-18 09:10:31
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Jednostaka ewidencyjna to organ który prowadzi ewidencję. Zwykle
    jakieś starostwo. Po prostu w jednostak ewidencyja ma u siebie zbór
    (wykaz) działek, właścicieli itp.