  • 1. Data: 2011-05-17 20:53:13
    Temat: Futryny + drzwi wewnętrzne, jakie?
    Od: adam <a...@g...pl>

    Powinny być estetyczne i trwałe, ale przede wszystkim żeby nie kłapały
    przy przeciągach i w miarę dobrze izolowały akustycznie. Cena oczywiście
    jest b. ważna. Co macie u siebie i jak się sprawdza? Jakoś mało
    znalazłem na ten temat w sieci.
    Adam

  • 2. Data: 2011-05-17 21:37:54
    Temat: Re: Futryny + drzwi wewnętrzne, jakie?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest b. ważna. Co macie u siebie i jak się sprawdza? Jakoś mało znalazłem

    Polskone Sempre.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2011-05-18 07:32:48
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

> [...]
    > przy przeciągach i w miarę dobrze izolowały akustycznie. Cena oczywiście
    > jest b. ważna. Co macie u siebie i jak się sprawdza? Jakoś mało

    Każdy ma inny gust i każdemu co innego się podoba ...

    Rozrzut cenowy jest olbrzymi a co za tym idzie jakościowy ...

    Mi podobały się jedne drzwi (drzwi dębowe z przeszkleniem). Niestety
    ceny była delikatnie mówiąc wysoka ...

    Poszedłem więc na kompromis i znalazłem inne drzwi , które są dużo
    tańsze i także nam sie podobają (Vasco Braga).

  • 4. Data: 2011-05-18 09:00:25
    Od: " ąćęłń" <j...@g...pl>

    Zacząłbym od pytania, czy chcesz przylgowe, czy bezprzylgowe i na jakich
    zawiasach.
    Drzwi tym lepiej izolują akustycznie im lepiej przylegają do ościeżnicy
    (uszczelki!), im są mniej spaczone, im są cięższe, im są mniej podcięte od
    dołu lub wręcz mają próg.

    -----

  • 5. Data: 2011-05-18 09:17:44
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik " ąćęłń" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zacząłbym od pytania, czy chcesz przylgowe, czy bezprzylgowe i na jakich

    Zacząłbym od pytania czemu nie piszesz _pod_ cytatem?

    Krzysiek

  • 6. Data: 2011-05-18 16:40:59
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Użytkownik " ąćęłń" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zacząłbym od pytania czemu nie piszesz _pod_ cytatem?

    Bo to skretynialy debil. Pol swiata mu uwage zwracalo, ale co wymagac od
    glowy wypchanej gazetami?

    Pozdro.. TK