  • Data: 2016-05-30 16:34:09
    Temat: Własnoręczne odnowienie mieszkania?
    Od: "Zocha" <...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zdecydowałam, że sama odnowię moje małe mieszkanie,
    to znaczy pomaluję sufity i umyję tapety w pokoju.
    Nigdy jednak tego nie robiłam i nie wiem jak się do tego
    zabrać.
    Gdzie mogłabym znaleźć porady odnośnie narzędzi i metod?

    Nie mam ambicji zrobienia tego "super" profesjonalnie.
    Chodzi o to by zrobić to możliwie szybko i łatwo i żeby potem
    było czysto. :-)

    Pozdrawiam
    Zocha