  • 1. Data: 2009-06-05 19:27:35
    Temat: Wlot wentylacji w suficie
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Witam,
    nie wiem jak rozwiązać problem wpadających śmieci i kurzu przez kratkę wentylacyjną
    umieszczoną w
    suficie.
    Wylot wentylacji na dachu jest przykryty daszkiem, lecz mimo to syf leci do środka(
    czasem odwrócony
    ciąg, jakieś paprochy gnane wiatrem)
    Nie orientujecie się czy jest jakieś ustrojstwo, które by wyłapywało ten chłam nie
    ograniczając
    przepływu powietrza?
    Myślałem np.zamiast kratki, wetknąć w sufit płaską kształtkę typu L zakończoną
    kratką.
    Ale jakoś durnowato by to wyglądało.
    Umieszczenie wentylacji w ścianie nie wchodzi w rachubę.
    Jakieś inne pomysły?

  • 2. Data: 2009-06-06 11:53:56
    Temat: Re: Wlot wentylacji w suficie
    Od: "kiki" <j...@g...ky>

    "Rentier" <f...@g...com> wrote in message
> [...]
    > zakończoną kratką.
    > Ale jakoś durnowato by to wyglądało.
    > Umieszczenie wentylacji w ścianie nie wchodzi w rachubę.

    Są klapki zabezpieczające przeciw odwracaniu ciągu, filtry też są.

  • 3. Data: 2009-06-06 12:34:08
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 05 Jun 2009 21:27:35 +0200, Rentier napisał(a):

    > Nie orientujecie się czy jest jakieś ustrojstwo, które by wyłapywało ten chłam nie
    ograniczając
    > przepływu powietrza?

    Niech pomyślę - siatka na drugim końcu?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 4. Data: 2009-06-06 14:57:27
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > Niech pomyślę - siatka na drugim końcu?
    Może być i siatka, ale prędzej filtr jakiś,
    Ostatnio wymieniałem kratkę wentyl. Po jej wyjęciu, zobaczyłem tam nieprawdopodobną
    ilość kurzu,
    resztek piór ptasich, liści..Gdyby takie coś miało się sypać do
    pomieszczenia...Mimo,że wylot
    zabezpieczony był jakimś tam daszkiem-czapką.