  • 1. Data: 2009-06-05 09:12:04
    Temat: Okna połaciowe
    Od: Rick <r...@o...pl>

    Witam.
    W projekcie mam 4 okna dachowe. Z tego co widzę, to okna z PCV są prawie dwukrotnie
    tańsze niż drewniane. Czy w przypadku tego typu okien ma znaczenie z jakiego to jest
    materiału ( może ze względu na umiejscowienie np. szybciej się wypaczają PCV) ?
    Pozdrawiam.

    --
    Rick <a...@a...pl>

  • 2. Data: 2009-06-05 09:26:30
    Temat: Re: Okna połaciowe
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    Użytkownik "Rick" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
[...]
    -------------------------------------

    A gdzie taka zaleznosc jest (tzn. jaka firma)? Bo ja mam doswiadczenie
    odwrotne - drewniane sa troche tansze niz pcv... (fakro, okpol).

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl
    Aktualnie 12 533 zdjęcia z 19 krajów.

  • 3. Data: 2009-06-05 13:23:24
    Temat: Re: Okna po_aciowe
    Od: Rick <r...@o...pl>

    Hmm, wypada mi przeprosić za wprowadzenie w błąd. Nie zauważyłem, że w wycenie, którą
    otrzymałem, okna PCV mają inny wymiar niż drewniane (są mniejsze). Dlatego są tańsze.
    Jeszcze raz przepraszam.
    Rick

  • 4. Data: 2009-06-06 10:34:33
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy>

    Rick pisze:
> [...]
    > Czy w przypadku tego typu okien ma znaczenie z jakiego to jest materiału
    > ( może ze względu na umiejscowienie np. szybciej się wypaczają PCV) ?

    No nieraz ma znaczenie z czego są i jakie, np. jak klatkę schodową
    masz "pod dach" i te okna pracują też jako element oddymiania klatki
    schodowej albo np. przy plombie - są ognioodporne. Bo później jest
    lament i płacz jak taki wredny inspektor to wychwyci, a wychwyci
    szczególnie teraz ;)