  • 1. Data: 2009-06-05 08:21:28
    Temat: Wylewka w garażu
    Od: "NOFX" <n...@p...onet.pl>

    Witam
    Ile kosztuje u was w miescie wylewka w garażu 20m3 (blaszak - choc to nie ma
    znaczenia) Ile biorą za metr.
    Z góry dziekuje za odpowiedzi

  • 2. Data: 2009-06-05 08:27:23
    Temat: Re: Wylewka w garażu
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "NOFX" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Ile kosztuje u was w miescie wylewka w garażu 20m3 (blaszak - choc to nie
    > ma znaczenia) Ile biorą za metr.
    > Z góry dziekuje za odpowiedzi

    Kilka godzin pracy dla dwóch osób+ betoniarka
    Jak dasz im po 100zł to będzie uczciwie

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-06-05 08:52:33
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

> [...]
    > Witam
    > Ile kosztuje u was w miescie wylewka w garażu 20m3 (blaszak - choc to nie
    z mixokreta 12 zł/m2
    + twoj cement i piasek

    pozdr
    p.

  • 4. Data: 2009-06-05 09:14:39
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 5 Cze, 10:21, "NOFX" <n...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam
    > Ile kosztuje u was w miescie wylewka w garażu 20m3 (blaszak - choc to nie ma
    > znaczenia) Ile biorą za metr.
    > Z góry dziekuje za odpowiedzi

    A nie lepiej ułożyć jakąś kostkę albo płyty chodnikowe?
    W razie przenoszenia blaszaka, można przenieść i podłogę, a do tego
    brak problemów z pękaniem, ścieraniem itp.

    Pzdr
    QbaB

  • 5. Data: 2009-06-05 09:46:02
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 5 Cze, 11:14, QbaB <Q...@g...com> wrote:

    > A nie lepiej ułożyć jakąś kostkę albo płyty chodnikowe?
    > W razie przenoszenia blaszaka, można przenieść i podłogę, a do tego
    > brak problemów z pękaniem, ścieraniem itp.

    Jeżeli blaszak tymczasowy to można wyłożyć bloczkami betonowymi
    (takimi jakimi sie muruje ściany fundamentowe)

  • 6. Data: 2009-06-05 09:53:42
    Od: "NOFX" <n...@p...onet.pl>

    Jeżeli blaszak tymczasowy to można wyłożyć bloczkami betonowymi
    (takimi jakimi sie muruje ściany fundamentowe)

    On raczej tam bedzie stał i stał :) Ale dzięki za wszelkie sugestie. (powiem
    znajomemu bo on mnie poprosił żebym się popytał)

    Myślicie że w granicy 500 zł da rade coś zrobić

  • 7. Data: 2009-06-05 10:18:16
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > (powiem znajomemu bo on mnie poprosił żebym się popytał)
    >
    > Myślicie że w granicy 500 zł da rade coś zrobić

    Za 500zł to kostką to wyłozysz.
    A beton to kup 10worków cementu(1100zł), najmniejsza wywrotke zwiru(150zł) I
    sam w pół dnia zalejesz. Jak nie chcesz sam zalewać to wez dwóch "fachofców"
    spod sklepu i Tobie to zaleją.
    Wyżej napisałem 200zł robocizna ale to dla powaznego fachowca tyle. A bez
    trudui znajdziesz myślę gości którzy zrobia to za 50 zeta na łebka.
    Tu na prawde nie ma co spieprzyć

    Krzysiek

  • 8. Data: 2009-06-05 10:26:50
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > A beton to kup 10worków cementu(1100zł),

    110zł winno byc oczywiście

    Krzysiek

  • 9. Data: 2009-06-05 12:29:16
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > I sam w pół dnia zalejesz. Jak nie chcesz sam zalewać to wez dwóch
    > "fachofców" spod sklepu i Tobie to zaleją.

    Skoro za 500 mozna miec kostke, to po co za 1500 pierniczyc sie z wylewkami
    ?

    pozdrawiam
    pluton

  • 10. Data: 2009-06-05 12:46:00
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Skoro za 500 mozna miec kostke, to po co za 1500 pierniczyc sie z
    > wylewkami

    Błąd w obliczeniach(cena cementu). Wylewka to 300-400zł;))
    Ale faktycznie kostka wyjdzie cenowo podobnie.

    Krzysiek