  • 1. Data: 2009-06-04 11:38:11
    Temat: sciana, prysznic i prada do grzejnika
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Jedyne miejsce gdzie mogę zamontować grzejnik - drabinkę jest ścianka
    prysznica, która jest wykonana z płyty Gipsowo Kartonowej i luksferów.
    Chcę by ta drabinka była również podłączana do prądu.

    Rysunek przedstawia sytuację
    http://www.ruthenus.pl/klient/ariusz/prad.jpg

    I tu mam pytanie czy mogę zamontować gniazdko na ściance prysznica (2)

    Czy raczej na ścianie obok (1)

    Na ścianie obok będę miał wiszący przewód, na ścianie prysznica było by ok?

    Ściana będzie wykonana z płyty GK i pokryta od wewnątrz i zewnątrz
    płytkami + luksfery.

    Wg. przepisów powinno się montować gniazda w odległości minimum 60 cm
    Jednak przy ścianach osłaniających jest chyba możliwość mniejszej
    odległości ale co ze ścianą która dzieli?

    Ariusz

  • 2. Data: 2009-06-04 17:54:20
    Temat: Re: sciana, prysznic i prada do grzejnika
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://www.ruthenus.pl/klient/ariusz/prad.jpg
    >

    > I tu mam pytanie czy mogę zamontować gniazdko na ściance prysznica (2)

    Po co ci gniazdko do grzejnika przymocowanego na stałe? Nie lepiej go
    bezpośrednio podłączyć?

> [...]
    > Jednak przy ścianach osłaniających jest chyba możliwość mniejszej
    > odległości ale co ze ścianą która dzieli?

    Jeśli ta ścianka sięga do sufitu to raczej nie ma problemu prysznica, ale po
    drugiej stronie widzę cosik podejrzanego (bidet?)...
    --
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 3. Data: 2009-06-05 06:23:13
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Jd. pisze:
> [...]

    > Jeśli ta ścianka sięga do sufitu to raczej nie ma problemu prysznica, ale po
    > drugiej stronie widzę cosik podejrzanego (bidet?)...

    Pierwsza jest muszla klozetowa, a potem bidet

    Ariusz