  • 1. Data: 2009-06-05 17:08:53
    Temat: Konkurs
    Od: "rpdrobny" <r...@w...pl>

    Konkurs bez nazwy.
    Dla samej satysfakcji, mojej satysfakcji.
    Chciałbym się przekonać czy to świat jest pi..ęty czy ja nie dorosłem do
    poziomu cen na rynku.
    A oto temat konkursu:
    Ile wynosi kosztorys na wiejski ogród ok 0,5 ha?
    Kosztorys obejmuje materiały i robociznę:
    rośliny ( 78 drzew i ok 1200 bylin)
    trawnik 3000m2
    bruk drewniany (ścieżki) 355 m2
    kostka betonowa ażurowa 74 m2
    obrzeża trawnikowe 400 mb
    i ok 10000 l ziemi ogrodowej
    Nasadzenia i infrastruktura bez świecidełek i roślin "egzotycznych", ani
    żadnych budowli.

    Jestem ciekawy czy to świat zwariował czy ja naiwny jestem.
    Dzięki za wasze głosy.

    Robert

    P.S.

    Na końcu podam na ile mnie to wycenili w jednej z firm.

  • 2. Data: 2009-06-05 17:22:38
    Temat: Re: Konkurs
    Od: "lukasz" <g...@o...pl>

    na moj guat tak ze 110000

  • 3. Data: 2009-06-06 16:49:19
    Od: Tadek <t...@o...pl>

    rpdrobny pisze:
> [...]
    >
    > Robert
    >
    > P.S.
    >
    > Na końcu podam na ile mnie to wycenili w jednej z firm.

    nie piszesz jakie drzewka, jaki trawnik siany czy z rolki. Przy
    założeniu że drzewka standardowe bez przesady i trawnik siany, ziemia
    nie na litry ( powietrze ) na tony z robocizna max 50 000zl i to już
    dobra cena.

  • 4. Data: 2009-06-06 21:00:52
    Od: "Piotr Z." <p...@g...pl>

    Użytkownik "rpdrobny" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poziomu cen na rynku.
    > A oto temat konkursu:
    > Ile wynosi kosztorys na wiejski ogród ok 0,5 ha?
    [...]

    160-170tys.

    pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2009-06-07 15:51:38
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    Sam bruk bedzie kosztowal od cholery. Oczywiscie dobrze przygotowany,
    tak zeby po roku nie byl to nawoz.
    Trawnik tez troche. A co z nawadnianiem?
    Znajomy za zrobienie ogrodu 1200m z nawadnianiem zaplacil 12k. Tylko
    troche prostrzy byl.
    Mysle, ze przedziale 50k ze wszystkimi pracami powinienes sie
    zmiescic. 100zl/m powinno wyjsc.
    Ja bym zreygnowal z tej roslinnosci i sam posadzil.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 6. Data: 2009-06-08 16:57:12
    Od: "rpdrobny" <r...@w...pl>

    > A oto temat konkursu:
    > Ile wynosi kosztorys na wiejski ogród ok 0,5 ha?
    > Kosztorys obejmuje materiały i robociznę:
> [...]

    Rozwiązanie konkursu to 80 k PLN.
    Najbardziej jednak osłabiła mnie pozycja pod tytułem mechaniczne
    przygotowanie podłoża (znaczy przekopanie/zaoranie, zabronowanie,
    odchwaszczenie) 1360 roboczogodzin (tj. jak ja liczę 8,5 ludzi pracujących
    przez miesiąc).
    Zapewne i z miesiąc trzeba by było, gdyby to kopać ręcznie.

  • 7. Data: 2009-06-08 19:55:29
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    On 8 Cze, 18:57, "rpdrobny" <r...@w...pl> wrote:

> [...]
    > przez miesiąc).
    > Zapewne i z miesiąc trzeba by było, gdyby to kopać ręcznie.

    Przesadzili. Nie mają teraz roboty muszą na kimś zarabiac.

    Pozdrawiam
    Dy