  • 11. Data: 2017-09-18 00:05:49
    Temat: Re: Wpisywac miasta kto wlaczyl ogrzewanie
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-09-17 o 22:15, Myjk pisze:
    > Sun, 17 Sep 2017 12:54:34 -0700 (PDT), Tornad

    > ROTFL :D Poważnie wierzysz, że to przez pogodę ludzie uciekli? :>> Raz tego
    > "artysty" posłuchałem kiedyś to mi zwyczajnie uszy zwiędły. Więc ludzi
    > rozumiem. Jak jest artysta dobry, to pogoda nie przeszkadza. Wielokrotnie
    > lało na różnych występach i pusta sala nie zostawała.

    Opole w tym roku to pisowsko-propagandowe dno.

    Jak kiedyś poważałem Pietrzaka tak słysząc jak śpiewa o szkopach i
    kacapach to po prostu rzygać się chciało. Nie da się tego oglądać.
    Kiedyś to był festiwal piosenki, a teraz totalne dno propagandowe.

  • 12. Data: 2017-09-18 06:36:38
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 września 2017 00:06:16 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Opole w tym roku to pisowsko-propagandowe dno.

    ale mnie sie trio cleo/maryla/doda podobało :-) Pietrzaka nie widziałem.
    Ale odbiór sztuki tez mamy polityczny, jak sie młody stuhr zaczął politycznie
    wypowiadac to mnie sie odechcialo go oglądac, choc obiektywie wiem ze jako aktor moze
    być.
    Wy z innej bajki zapewne na pietrzaka tak patrzycie.

    b.

  • 13. Data: 2017-09-18 06:38:19
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 września 2017 19:59:38 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Pewnie tez bym tyle mial jak bym okna mial pozamykane. A ze polowa otwarta to i
    temperatura jak na zewnatrz.

    No tak - mieszkancy miasta uć mają zimno, bo pootwierali okna. Wiecie -one sie dają
    zamykać te okna :-)

    b.

  • 14. Data: 2017-09-18 07:34:15
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 18 września 2017 06:36:39 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    > moze być.
    > Wy z innej bajki zapewne na pietrzaka tak patrzycie.

    Bez jaj, nikt tu o polityce nie wspomina, dupolizizm i żenada są ponad podziałami :]

    L.

  • 15. Data: 2017-09-18 08:01:07
    Od: Budyń <b...@g...com>

    No wlasnie bez jaj - tu tylko o polityke chodzi. Zapewne jest roznica nie miedzy
    bezwstydnym, koniunkturalnym wlazenieniem wladzy w de, a swiadomym manifestowaniem
    jej poparcia (jesli sie ja rzeczywiscie popiera-a on ja popiera)

    Dla ciebie bedzie to wlazeneie w de bo przeciez to niemozliwe zeby on tak z czystego
    serca... :)

    b.

  • 16. Data: 2017-09-18 08:28:26
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 18 września 2017 08:01:09 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > Dla ciebie bedzie to wlazeneie w de bo przeciez to niemozliwe zeby on tak
    > z czystego serca... :)

    Wisi mi czy on to robi z przekonania, dla kasy, dla poklasku czy jeszcze
    z innych powodów. Chodzi mi jedynie o formę, ale to musiałbyś obejrzeć,
    tego się nie da opowiedzieć. Tylko uważaj, tego się też nie da odzobaczyć :]

    L.

  • 17. Data: 2017-09-18 08:43:36
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 17 września 2017 19:00:56 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Sun, 17 Sep 2017 09:52:54 -0700 (PDT), Budyń

    > U mnie to samo, jeszcze poniżej 22 nie spadło. Nie wiem co ludzie z tym
    > grzaniem we wrześniu... Sąsiad to już w sierpniu palił. Statystycznie a z
    > moich obserwacji wynika, że najwcześniej zaczynają jarać ci co drewnem
    > hajcują. Widać to silniejsze od nich...

    U mnie bylo 25 wczoraj.
    Ale to miejsce gdzie telewizor i komp chodzi. Jakieś 250-300W...
    Więc troche dogrzewa.
    Ale stary gruby mur trzyma ciepło od czasu tych upałów ze 3 tygodnie temu.

    W druga strone tez dziala, W tym roku tylko tydzien byl taki ze bylo cieplo i
    człowiek kombinował czy zamykac jeszcze drzwi czy juz chlodniej jest jak sie
    wietrzy...

  • 18. Data: 2017-09-18 09:35:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 17 Sep 2017 21:38:19 -0700 (PDT), Budyń

    > No tak - mieszkancy miasta uć mają zimno,
    > bo pootwierali okna. Wiecie -one sie dają
    > zamykać te okna :-)

    W lato nie otwierali bo były niemiłosierne upały,
    to teraz muszą grzyba przewietrzyć przed zimą.
    Że lubiooo palić, to se zagrzejooo.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 19. Data: 2017-09-18 10:46:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Za ty wy macie latem na wioskach swieze powietrze, bo okien nie otwieracie.

  • 20. Data: 2017-09-18 12:33:07
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    > Lodz wczoraj na dwie godziny.

    Ja tam nie wyłączam, to i nie włączam ;)
    Pogodówka sama steruje.
    Póki co, jak i u kolegów, miałem cały czas powyżej 22 stopni, więc nie
    zakładam, żeby kocioł wystartował jakkolwiek.

    Pzdr

    --
    /__/_* /