  • 21. Data: 2017-09-18 16:31:31
    Temat: Re: Wpisywac miasta kto wlaczyl ogrzewanie
    Od: "Pepe" <p...@x...wp.pl>

    Budyń wrote:

    > ale mnie sie trio cleo/maryla/doda podobało :-) Pietrzaka nie
    > widziałem.
    > Ale odbiór sztuki tez mamy polityczny, jak sie młody stuhr zaczął
    > politycznie wypowiadac to mnie sie odechcialo go oglądac, choc
    > obiektywie wiem ze jako aktor moze być.
    > Wy z innej bajki zapewne na pietrzaka tak patrzycie.

    Etam, piszesz o dupie marynie, a my tu konkretnie o FP w Opolu i kabarecie
    Enigma.

    Pzdr.
    PePe

  • 22. Data: 2017-09-18 21:16:45
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Opole w tym roku to pisowsko-propagandowe dno.

    Odkąd pamiętam, to zawsze było. Ja różnicy nie widzę.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 23. Data: 2017-09-19 08:54:10
    Od: Tornad <w...@a...com>

    W dniu poniedziałek, 18 września 2017 21:16:48 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz
    napisał:

    > Odkąd pamiętam, to zawsze było. Ja różnicy nie widzę.
    --
    > Pozdrawiam,
    > Mateusz Bogusz

    Ja wspomniałem o tym fescie czy co tam urzadzaja, w aspekcie tradycji. W tym
    budowlanej.
    Takie obiekty nazwijmy je rozrywkowe, jak teatry, kina czy nawet jarmarki,
    urzadza się tradycyjnie pod budowlami zadaszonymi. A tu publikę traktuje się
    jak bydlo. Deszcz czy ziab to organizatorow nie interesuje. Ich interesuje
    tylko zysk i ogladalnosc. Te ostatnia wykorzystują do osiąganie swych nie
    zawsze szlachetnych, najczęściej prywatnych celów.
    Stadiony buduje się już zadaszone a tam w Opolu jakos nikt nie wpadl na
    pomysla aby widownie chociazby od wiatru i deszczu oslonic.

    Skaczace i skapo ubrane dziewki na zadaszonej i ogrzewanej scenie, temperatury
    otoczenia nie sa w stanie podwyzszyc aby na widowni zrobilo się chociażby o
    stopien C cieplej. A przewodność zimna spowodowana praktycznie 100 procentowa
    wilgotnoscia powietrza choc o ułamek kelwina na m^2 golej skory zmniejszyć.

    Ostatnio czytałem, ze ma się przeprowaedzac akcje burzenia pomnikow. W tym pomnikow
    tych 600 000 poległych Czerwonowarmiejcow w wyzwolneniu naszej Ojczyzny. Musi co
    burzenie jest akceptowalne zwłaszcza, jesli zachodnie media tak nakaza. A budowania
    raczej nie. A szkoda, bo nie zanosi się na to, ze w
    końcu zaczniemy postrzegać kto nasz wrog a kto przyjaciel.

    Pzdr
    Tornad

  • 24. Data: 2017-09-19 10:44:11
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 września 2017 08:54:12 UTC+2 użytkownik Tornad napisał:
    > Stadiony buduje się już zadaszone a tam w Opolu jakos nikt nie wpadl na
    > pomysla aby widownie chociazby od wiatru i deszczu oslonic.

    i bardzo qurfa dobrze! przeciez te obiekty są niedochodowe im tańsze tym lepsze. Dosc
    juz mamy stadionów na wieki niespłacalnych i aquaparków wiecznie deficytowych.

    > Ostatnio czytałem, ze ma się przeprowaedzac akcje burzenia pomnikow. W tym
    pomnikow tych 600 000 poległych Czerwonowarmiejcow w wyzwolneniu naszej Ojczyzny.

    tobie sie cos pozajączkowało - armia czerwona nas nie wyzwoliła tylko okupowala
    jeszcze wiele dziesiecioleci po wojnie

    Musi co burzenie jest akceptowalne zwłaszcza, jesli zachodnie media tak nakaza. A
    budowania raczej nie. A szkoda, bo nie zanosi się na to, ze w
    > końcu zaczniemy postrzegać kto nasz wrog a kto przyjaciel.

    a kto przyjaciel? tak z ciekawosci pytam

    ale ale -wiecie ze juz biali z europy zachodniej o azyl do nas wystepują?

    b.

  • 25. Data: 2017-09-19 12:53:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wiem, dasz jakiegos linka. I jaki to azyl bo azyli to kilka jest.

  • 26. Data: 2017-09-19 14:34:36
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 września 2017 12:53:15 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Nie wiem, dasz jakiegos linka. I jaki to azyl bo azyli to kilka jest.

    google "azyl w polsce" ?

    b.

  • 27. Data: 2017-09-19 15:03:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jakas informacja z gownianych publikatorow. Na zachodzie wszyscy sa w chujni i nie
    musza wystepowac o zaden azyl zeby sie przeprowadzic do Polski. Nie ma typu azylu o
    ktory mogli by wystapic. To ze zaczynaja sie przeprowadzac wiadomo. Nie mieszkam w
    zachodniej Polsce ale podobno tam sporo niemcow sie przeprowadzilo.

  • 28. Data: 2017-09-19 15:10:58
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-09-17 18:47, Zenek Kapelinder wrote:
    > Lodz wczoraj na dwie godziny.

    Podłogówki jeszcze nie pogoniłem ale właczam na 10 min z rana klimę w
    centralnym punkcie domu aby przyjemniej się dzień zaczął :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info