  • 1. Data: 2009-07-05 20:56:55
    Temat: Wsciekle zolta podloga sosnowa i stare drzwi
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Czolem,

    Nabywam stare mieszkanie po remoncie.
    Na podlodze byly stare deski sosnowe, mocno powycierane i zmatowione.
    Kolor mialy calkiem przyjemny, dosc jasny. W trakcie remontu podloga
    zostala wycyklinowana i polakierowana. Teraz jest wsciekle zolta, jak
    boazeria z lat 80 :)

    Nie podoba mi sie ten kolor i pytanie do grupowiczow:

    1) czekac az sciemnieje? ile to potrwa?
    2) wycyklinowac i... czym potraktowac, zeby uzyskac ladna barwe, ale
    zachowac naturalny rysunek drewna?

    Przy okazji: drzwi tez sa stare, drewniane, po opalaniu. Kolor po
    zabiegach renowacyjnych jest... (znam tylko 4 kolory) powiedzmy
    zielono-siny, ciekawy, ale nie wiem czy bedzie pasowal do zalozen
    wykonczenia wnetrza. Czym to pomalowac, amatorska reka, zeby
    zabezpieczyc drzkwi przed niszczeniem (glownie) i zmienic kolor (wariant
    a - istotnie, wariant b - delikatnie przyciemnic)

    pozdrawiam
    Wieslaw

  • 2. Data: 2009-07-05 22:14:45
    Temat: Re: Wsciekle zolta podloga sosnowa i stare drzwi
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    Kaponowales wczesniej te podloge ?

    sz.

    4219 (20090705) __________

  • 3. Data: 2009-07-05 22:33:05
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Wwieslaw wrote:
> [...]
    >
    > 1) czekac az sciemnieje? ile to potrwa?
    > 2) wycyklinowac i... czym potraktowac, zeby uzyskac ladna barwe, ale

    bejcować a potem lakier do parkietów

  • 4. Data: 2009-07-06 13:09:19
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    szufla wrote:
    > Kaponowales wczesniej te podloge ?
    >
    > sz.

    Musialem wczesniej poguglac zeby wiedziec o co pytasz :)

    Niestety - nie mam bladego... Dowiem sie przy okazji. Niestety nie
    wnikalem zbyt mocno w plany, poza informacja od sprzedajacego na pismie,
    ze podloga bedzie cyklinowana i lakierowana - zwiodl mnie dosc fajny,
    slomkowy kolor przed renowacja, liczylem na identyczny po.

    Wieslaw