  • 21. Data: 2011-08-05 11:59:38
    Temat: Re: Wybuch gazu w budynku w Pruszkowie - wystarczyłby czujnik gazu
    Od: "15-ty" <e...@v...pl>

    > Jakiego zatrucia? Jakim niby gazem?

    > Metan nie truje. Żeby metan wywarł niekorzystny wppływ na organizm to

    > trochę duszno.

    > Darek

    Stary to weź i wsadź głowę do piekarnika kuchenki gazowej i odkręć gaz to Twoi
    bliscy przekonają się, że gaz truje.

    TY - oczywiście żartuję, nie rób tego czasami ! :)) Poszukaj sobie w iternecie
    przypadków gdzie w wyniku zatrucia gezm z instalcji miejskiej zmarli ludzie.

  • 22. Data: 2011-08-06 01:27:43
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik 15ty napisał:

    > Może następnym razem dzwoń od razu po Straż Pożarną. Myślę, że oni na pewno
    > dopilnują naprawienia dziurawego licznika przez gazowników. Oni w razie czego
    > mogą ich nawet ukarać, a strażakom zależy na bezpieczeństwie.

    Strażacy, jak im stosowni odpowiedzialni za sieć nie udzielą wsparcia,
    mogą nawet pół miasta odciąć - oni odpowiadają tylko za bezpieczeństwo,
    za wygodę odpowiadają inni.

    --
    Darek

  • 23. Data: 2011-08-09 10:53:21
    Od: e...@v...pl

> [...]

    > Strażacy, jak im stosowni odpowiedzialni za sieć nie udzielą wsparcia,

    > mogą nawet pół miasta odciąć - oni odpowiadają tylko za bezpieczeństwo,

    Jednak jak strażacy zadecydują o wyłączeniu to ci drudzy będą musieli naprawić
    instalację bo inaczej będzie afera, że ludzie gazu nie mają i tym samym
    gazownia nie zarabia. Myślę, że takie rozwiązanie będzie skuteczne :)