  • 1. Data: 2013-02-10 08:11:31
    Temat: Wymiana okien plastikowych - jak znaleźć profil ?
    Od: Uni <c...@g...pl>

    Mieszkam w bloku i chciałbym w związku z planowaną wymianą okien
    - znaleźć profil okna który by mi się podobał. Producenci okien
    plastikowych pokazują na swoich stronach narożniki tych okien / przekrój
    profilu / co mnie nie bardzo interesuje ponieważ wolałbym widok okna
    jako całokształt, jak ono wygląda w całości, jak się prezentuje już
    zamontowane - krótko mówiąc interesuje mnie
    estetyka tych okien. Czy można gdzieś to zobaczyć w internecie ?.