  • 11. Data: 2018-11-16 09:39:00
    Temat: Re: Wypełnienie szczelin przy schodach - czym?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 13.11.2018 o 20:11, Roman Tyczka pisze:

    > Są drewniane, ażurowe schody, stopnie dochodzą bokami do ściany, ale
    > niedokładnie, są szczeliny.
    > Czym te szczeliny można wypełnić, żeby nie pękało? Szpachla do drewna jest
    > chyba zbyt krucha. Co innego się nada?

    Osobiście przećwiczyłem większość tego, co tu Koledzy proponują.
    1. "sekret stolarza" - nadaje się do maskowania małych szczelin w
    parkiecie, ale nie jest elastyczny.
    2. akryl - po wyschnięciu kurczy się i pęka.
    3. silikon beżowy albo w podobnym kolorze - IMO najlepszy wybór
    4. szplachlówka do drewna - podobny efekt, jak "sekret stolarza"
    5. fuga silikonowa - nie wiem, tego nie próbowałem
    Jacek