  • 1. Data: 2011-10-25 18:26:51
    Temat: Zabezpieczenie stanu surowego?
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    Witam,
    taka myśl mnie męczy jako że nie mam jeszcze prądu na budowie a w
    czwartek zamontują okna... drzwi będą "tymczasówki" , czy jest coś w
    stylu czujki ruchu ale zasilane by to było z akumulatora 12V ?
    Zapalało by to żarówke halogenową w razie jak by ktoś chciał w nocy
    poszperać po budowie... ?

  • 2. Data: 2011-10-26 14:01:43
    Temat: Re: Zabezpieczenie stanu surowego?
    Od: Uśmiechnięta <u...@o...pl>

    Użytkownik "ark_fx" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ruchu ale zasilane by to było z akumulatora 12V ?
    > Zapalało by to żarówke halogenową w razie jak by ktoś chciał w nocy

    Oczywiście.
    Tyle że akumulator przy mrozach szybko padnie.
    Możesz nawet podpiąć zestaw z kartą sim, która w razie pobudzenia czujnika
    ruchy będzie wysyłać smsy lub dzwonić na wybrany numer.
    Szukaj na allegro.
    Pozdro
    :)

  • 3. Data: 2011-10-26 18:29:03
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-10-25 20:26, ark_fx pisze:

    > Zapalało by to żarówke halogenową w razie jak by ktoś chciał w nocy
    > poszperać po budowie... ?

    Aż taki uprzejmy jesteś, że jeszcze światło chcesz złodziejom montować?

    --
    M.