  • 11. Data: 2010-08-04 13:08:06
    Temat: Re: Zabudowa rzutnika i ekranu
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości
    news:i3bo3h$58f$1@inews.gazeta.pl...
    > drożej.

    http://allegro.pl/item1159026548_nowosc_projektor_le
    d_d8h_l_2200l_fullhd_78wat_tv.html

    A co sądzisz o czymś takim?

    Krzysiek

  • 12. Data: 2010-08-04 13:10:16
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    poczekaj kilka miesiecy az usd spadnie jeszcze

    napewno nie wroci do poprzedniego poziomu ale mysle ze do 2,7 powinien zejsc
    szybko.

    wtedy ceny projektorow spadna.

    jaki? wez jakikolwiek - bedzie dobry.

    Pamietaj o zrodle dzwieku! projektory zwykle maja malutki glosniczek (albo
    wcale) ktory do niczego sie nie nadaje.
    IMHO lepiej by bylo wrzucic TV 42" - mozna miec ponizej 2kpln porzadny tv. W
    dzien - zwlaszcza sloneczny - nie poogladasz sobie na projektorze a na tv
    owszem. projektor idealny jest w nocy. chyba ze masz szczelne rolety lub
    dobre zaluzje.

  • 13. Data: 2010-08-04 13:15:47
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:i3borq$gh1$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
> [...]
    > W dzien - zwlaszcza sloneczny - nie poogladasz sobie na projektorze a na
    > tv owszem. projektor idealny jest w nocy. chyba ze masz szczelne rolety

    Fakt
    Z zakupe się nie spiesze więc spokojnie sobie coś wypatrzę.A czy Tv czy
    projektor to się zobaczy. Maniakiem telwizji nie jestem więc super hiper
    sprzętu nie potrzebuje(zreszta tvmaniacy tez nie potrzebuja to marketingowcy
    im wmówili ze potrzebuja;)
    Za zakupem projektorza przemawai fakt ze czasmi mógłbym go wykorzystac w
    pracy do prezentacji.

    Krzysiek

  • 14. Data: 2010-08-04 16:47:08
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > A co sądzisz o czymś takim?

    na twoim miejscu trzymalbym sie z daleka... wez nawet uzywke ale znanej ci
    marki
    ja mam acera i mimo ze to najtansze projektory to naprawde nie narzekam
    moze poza wkurzajaca migajaca niebieska dioda jak wylaczony;)

  • 15. Data: 2010-08-04 16:51:03
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Za zakupem projektorza przemawai fakt ze czasmi mógłbym go wykorzystac w
    > pracy do prezentacji.

    za projektorem przemawia wiele pod warunkiem ze juz masz TV wygodny do
    ogladania.
    -do pracy moze sie nadac
    -do fimowych wieczorow z malzowina albo znajomymi fenonemalny (masz kino w
    domu - w polaczeniu z naglosnieniem pt. kino domowe ogladanie filmow dvd
    jest swietne:)))
    -wygodniej sie lezy na wyrku i oglada film o przekatnej 2metrów niz 50 cm :P

    kup uzywke - za 1kpln powinienes spokojnie znalezc
    lampy sa tanie do popularnych modeli (szukajac projektora OD RAZU szukaj
    lampy. nie kupuj tylko sprawdz ile koszuje i czy w ogole jest dostepna).
    bierz acera benq czy lg - do tego zwykle jest sporo lamp bo to najtansze
    modele.

    lampa starcza na naprawde dlugo pod warunkiem uzywania z glowa - czyli nie
    zostrawiasz wlaczonego na noc bo ci sie nie chce wylaczyc.

  • 16. Data: 2010-08-04 20:06:43
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
    > Skoro wolisz mieć dodatkowe pudełko, za dodatkowe pieniądze
    > (wcale nie małe).

    Nadawcy będą to za 1zł sprzedawac/wypożyczać- zobaczysz.

    > Funkcjonuje, tylko w starym nieprzyszłościowym standardzie.
    > Aczkolwiek są telewizory z MPEG-4 i z MPEG-2 jednocześnie ;-)

    > Każdemu wg potrzeb ;-)
    > Ja wybiorę taki który ma 4 x hdmi + 2 scarty :-)

    Każdemu wg potrzeb.
    A zdradź mi moze do czego w domu w telewizorze potrzebne 4hdmi+ 2scart?

  • 17. Data: 2010-08-04 20:09:02
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:i3c5ie$i42$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > na twoim miejscu trzymalbym sie z daleka... wez nawet uzywke ale znanej ci
    > marki
    Dzieki. Ale dlaczego od tego z daleka?

    > ja mam acera i mimo ze to najtansze projektory to naprawde nie narzekam
    > moze poza wkurzajaca migajaca niebieska dioda jak wylaczony;)

    Ok rozejrzę sie i zorientuje w temacie

  • 18. Data: 2010-08-04 21:30:26
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2010-08-03 19:38, Jarek pisze:
    > Witam!
    >
    > Szukam pomysłów na zabudowanie rzutnika i ekranu do kina domowego. Może
    > ktoś zna jakieś ciekawe aranżacje ?
    >
    > Jarek
    Poczytaj ten
    http://www.audiostereo.pl/forum_wpisy.html?temat=232
    96&p=1#k wątek. 34
    strony zdjęć i dyskusji:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 19. Data: 2010-08-04 22:05:10
    Od: Jarek <j...@n...pl>

    Michał Gut pisze:
    > generalnie z praktyki mojej - jak masz jasna sciane to spokojnie mozesz
    > walic na nia obraz nawet jak ma jakis odcien zolci czy zieleni. byle
    > jaki projektor da sobie z tym rade i bardzo dobrze sie oglada. U mnie
    > projektor jest w sypialni na parapecie, gdzie głowy są też przy
    > parapecie a obraz rzucany jest na lekko pomaranczowa sciane polozona po
    > przeciwnej stronie.
    > Oglada i gra się miodnie.

    Kwestia gustu. Kiedys ogladalem na scianie, teraz kupilem porzadny ekran
    i widac roznice.

    Jarek

  • 20. Data: 2010-08-05 06:44:27
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik Kris napisał:
    > Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości
    >
    > http://allegro.pl/item1159026548_nowosc_projektor_le
    d_d8h_l_2200l_fullhd_78wat_tv.html

    > A co sądzisz o czymś takim?

    Hi hi hi, możesz je kupić po ok 100$ u braci znad Żółtej rzeki. Poza tym
    sprzedawca kłamie. To nie jest projektor FullHD, bo w opisie
    rozdzielczość podstawowa to SVGA. I za 1800 zł ja cie nie pierniczę,
    jeśli ktoś to kupuje to jest debilem do kwadratu. i jeszcze 78W. Dawno
    się tak nie uśmiałem. No chyba że to 78W PMPO (co się zawsze tłumaczyło
    jako: Pan Marian Pomylił Obliczenia). Mimo, że Michał namawia na Benq,
    Acera czy Lg, przyznam, że są to urządzenia poprawne lecz nie
    najwyższych lotów. Mimo wszystko polecałbym ci nowego Epsona, Sanyo,
    Hitachi - po prostu za podobne pieniądze dają lepszą gwarancję i
    zdecydowanie lepszy obraz.

    pozdrawiam
    rafał