  • 1. Data: 2010-08-03 18:57:18
    Temat: Jaki sposób na zaschnięty valvex?
    Od: "P" <d...@g...pl>

    Witam

    Czy jest jakiś niesiłowy sposób na rozruszanie (zamknięcie)
    otwartego i długo nie używanego zaworka typu valvex?
    Podejrzewam że WD40 wtryśnięty po zdjęciu pokrętełka nie dotrze do
    zaschniętego zaworu?

  • 2. Data: 2010-08-04 06:36:36
    Temat: Re: Jaki sposób na zaschnięty valvex?
    Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "P" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > otwartego i długo nie używanego zaworka typu valvex?
    > Podejrzewam że WD40 wtryśnięty po zdjęciu pokrętełka nie dotrze do
    A może jakies podgrzanie ?

    Gejzero

  • 3. Data: 2010-08-04 06:50:40
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gejzero" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "P" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A może jakies podgrzanie ?
    Nie
    Rozszczelnia się zaworek i do widzenia

    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-08-04 06:51:37
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > otwartego i długo nie używanego zaworka typu valvex?
    > Podejrzewam że WD40 wtryśnięty po zdjęciu pokrętełka nie dotrze do

    WD40 i i siłowo ale z wyczuciem próbowac przekrecic zawór. Powinien puscic.

    Krzysiek

  • 5. Data: 2010-08-04 10:01:51
    Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Gejzero" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie
    > Rozszczelnia się zaworek i do widzenia

    Ale ja nie mówie o paleniu tylko podgrzaniu np. do 100 stopni C.
    a to jest różnica. Tyle zawór musi wytrzymać i nie ma bata.
    Gejzero

  • 6. Data: 2010-08-04 16:14:56
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    WD-40 i czas. Najlepiej kilka dni i codziennie popsikać od nowa.
    Nagrzanie do 100 st nie zaszkodzi.
    Zdjąć oryginalne pokrętło i trzpień kręcić kluczem z wyczuciem.
    Jacek