  • 111. Data: 2023-03-29 18:55:01
    Temat: Re: Zaczynają się problemy z fotowoltaika
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2023 o 12:15 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Niedługo wybory. Jak się komuś nie podoba rząd stworzony przez partię
    > która wygrała wybory to niedługo będzie mógł próbować to zmienić. Jak
    > byś poszukał co na innych grupach w przeciągu ostatnich dwóch miesięcy
    > pisałem to byś znalazł że gdyby nie wojna to głosowałbym na placforme.
    > Tylko dlatego że po niedługim okresie od wyborów wkurwienie ludzie
    > wyszli by na ulicę i powywieszali ich na drzewach. A następnie prosili
    > PiS żeby sie nie gniewał i znowu rządził.

    Miałem Ciebie za starego, zgorzkniałego ale rozsądnego choleryka.
    Srogo się pomyliłem.

    TG

  • 112. Data: 2023-03-29 21:00:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 29 marca 2023 o 18:55:14 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Miałem Ciebie za starego, zgorzkniałego ale rozsądnego choleryka.
    > Srogo się pomyliłem.
    >
    > TG
    To z młody nie jestem jest pewne. Świadczy o tym numer PESEL. Chociaz w rodzinie była
    ciotka co po wojnie jak nie było dokumentów odmłodziła się 5 lat. Wychodzi ze według
    ciebie jestem niezgorzknialym nierozsądnym flegmatykiem do tego młodym. . Jak do tego
    doszedłeś.

  • 113. Data: 2023-09-25 20:06:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > 4 mld to dwa roczne haracze na TVP. Grosze, w ciągu 8 lat mogliśmy
    > mieć już takie 2 wybudowane bez żadnego wpływu na budżet.

    Na TVP to juz 2,7mld rocznie dopłacamy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z