  • 1. Data: 2009-05-18 22:57:38
    Temat: Zalane panele podłogowe
    Od: "GB" <a...@t...pl>

    Witam
    Problem jest następujacy; z pralki wyciekła woda i została zalana część
    paneli podłogowych w przedpokoju. Woda podeszła pod panele i na złoczeniach
    panele się wypaczyły. Jest jakiś sposób żeby je wyprostować, pomijająć ich
    wymianę?

    Pozdr.
    GB

  • 2. Data: 2009-05-18 23:12:38
    Temat: Re: Zalane panele podłogowe
    Od: " basia" <b...@g...pl>

    GB <a...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > panele się wypaczyły. Jest jakiś sposób żeby je wyprostować, pomijająć ich

    To masz poważny problem.....
    Też zdarzyła mi się taka historia.Na przyszłość lepiej pilnuj pralki, a panele
    niestety będziesz musiał wymienić , albo przeprowadzić się do kogoś kto ma
    podłogę w lepszym stanie:)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia
    B.

  • 3. Data: 2009-05-18 23:15:11
    Od: "GB" <a...@t...pl>

    To masz poważny problem.....
> [...]
    > panele
    > niestety będziesz musiał wymienić , albo przeprowadzić się do kogoś kto ma

    No dzieki, też tak mi się wydaję choć mialem nadzieję, żę jednak uda sięcośz
    tym żrobić. Jeśli są jednak inne sposoby to bardzo proszę o radę.
    A do kogo miałbym się przeprowadzić???

    GB

  • 4. Data: 2009-05-19 06:36:57
    Od: "Jacek" <m...@w...pl>

    Teraz to już po ptokach. Co miało wpić, to wpiło i pozostaje jedynie szybko
    suszyć (farelka itp). Szanse, że wrócą do poprzedniego kształtu maleją z
    czasem.
    Na drugi raz, jak wyleje, to piorunem łap odkurzacz i natychmiast po
    wytarciu rozlanej wody wysysaj ze złącz tak, aby nie nasiąkły.
    Jacek

  • 5. Data: 2009-05-19 06:47:28
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Na drugi raz, jak wyleje, to piorunem łap odkurzacz i natychmiast po
    > wytarciu rozlanej wody wysysaj ze złącz tak, aby nie nasiąkły.

    Najlepiej odkurzaczem wodnym (np. Hyla) zbiornik 4l, wtedy nie nalewa
    się do niego wody lecz zbiera natychmiast płaską lub gumową ssawką (są w
    zestawie).
    Może to tez być odkurzacz przemysłowy - wtedy wystarczy wyjąć worek i
    zbierać do ziornika (w moim ze 20 l).
    Na przyszłość, aby nie mieć problemów kupić emulsję Classena (dostępna w
    sklepach sprzedających panele ich produkcji - bardzo wydajna) z cząstkami
    srebra - uszczelnia ona styki, a na dodatek srebro działa zabójczo na
    bakterie i grzyby.

  • 6. Data: 2009-05-19 18:13:58
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

> [...]
    > paneli podłogowych w przedpokoju. Woda podeszła pod panele i na
    > złoczeniach panele się wypaczyły. Jest jakiś sposób żeby je wyprostować,

    zostaw, nic nie rob.
    zalezy jakie masz panele, niektore wroca do stanu sprzed inne nie.
    mialem przez 8 lat panele w calym mieszkaniu i 30 kg psa :)
    nie raz i nie dwa mu sie wywalilo miske wody na panele :)
    czasem jak wywalil miske w nocy a rano dopiero sie zorientowalem to panele
    sie wypaczyly ale 1-2 dni pozniej nie bylo sladu.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 7. Data: 2009-05-20 19:20:34
    Od: "GB" <a...@t...pl>

> [...]
    > panele
    > niestety będziesz musiał wymienić , albo przeprowadzić się do kogoś kto ma

    Panele powolutku dochodzą do siebie, jeszcze kilka dni i będzie można
    powiedzieć (mam nadzieję), że są jak nowe :)
    Kamień spadł mi z serca, obędzie się bez wymiany.

    Pozdr
    GB

  • 8. Data: 2009-05-20 19:21:46
    Od: "GB" <a...@t...pl>

> [...]
    > czasem jak wywalil miske w nocy a rano dopiero sie zorientowalem to panele
    > sie wypaczyly ale 1-2 dni pozniej nie bylo sladu.

    się prostują :) powoli ale jednak

    Pzdr
    GB

  • 9. Data: 2009-05-20 21:38:44
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > się prostują :) powoli ale jednak

    daj im jeszcze 1-2 dni :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 10. Data: 2009-05-20 22:10:06
    Od: "GB" <a...@t...pl>

    > daj im jeszcze 1-2 dni :)

    Dam im nawet całą wieczność :) i ewentualnie dokupię niewielki dywanik,
    jesli nie wrócą do stanu pierwotnego. Dzieki za radę.

    Pozdr.
    GB