  • 11. Data: 2009-05-21 06:47:53
    Temat: Re: Zalane panele podłogowe
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    GB wrote:

    > Dam im nawet całą wieczność :) i ewentualnie dokupię niewielki dywanik,
    > jesli nie wrócą do stanu pierwotnego. Dzieki za radę.

    OK, a teraz zadaj sobie pytanie - co masz pod panelami.
    Nie chce straszyc - ale slyszalem juz o przypadku calkiem sporej hodowli
    plesni pod takimi suszonymi panelami... (pytanie tylko, czy u Ciebie
    woda miala okazje dostac sie pod panele)

    POzdro

    Maseł

  • 12. Data: 2009-05-21 19:39:23
    Od: "GB" <a...@t...pl>

> [...]
    > plesni pod takimi suszonymi panelami... (pytanie tylko, czy u Ciebie
    > woda miala okazje dostac sie pod panele)

    Pod panelami mam... Teraz jest cieplutko i napewno pleśni nie będzie. A z
    resztą troszkę penicylinki jeszcze nikomu nie zaszkodziło. Juz nie dołujcie
    mnie :) Napiszcie ze będzie wszystko ok :)

    Pozdr.

    GB

  • 13. Data: 2009-05-21 20:19:04
    Od: " Basia" <b...@g...pl>

    GB <a...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > resztą troszkę penicylinki jeszcze nikomu nie zaszkodziło. Juz nie
    dołujcie
    > mnie :) Napiszcie ze będzie wszystko ok :)

    Nie łam się wszystko będzie OK:)

    Pozdrawiam
    Baśka

  • 14. Data: 2009-05-21 20:30:10
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

> [...]
    > plesni pod takimi suszonymi panelami... (pytanie tylko, czy u Ciebie
    > woda miala okazje dostac sie pod panele)

    generalnie pod panele to Ci woda wejdzie jak wyleje sie cos przy scianach.
    na laczeniach to woda tak latwo nie przeniknie. panele spuchna ale zeby
    wlazla pod panele to marna szansa.
    ja widzialem przypadek gdzie po tynkach i wylewkach w niedlugim czasie(okolo
    miesiaca chyba) gosc polozyl folie i na to panele.
    po pierwszej dobie dyletacja zniknela i pojawily sie fale
    po drugiej dobie sciany bylu wilgotne do 0,5 m :)

    --
    pzdr
    piotrek