  • 21. Data: 2021-07-14 21:05:10
    Temat: Re: Zawijak do foli bąbelkowej
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Teraz powinien nastąpić wykład uzyszkodnika zaczynający się od tego że jeśli nie
    masz ważnych albo ten co spawał nie ma ważnych uprawnień spawalniczych to zrobiliście
    to całkowicie nielegalni i jest to zagrożone jakąś kara. Omówić również powinien
    błędy jakie popełniles przy spawaniu. On na tym się zna jak nikt bo wiele razy
    nadzorował takie prace.

    Zenusiu, jesteś głupszy niż ustawa przewiduje. Napisałeś kolejną
    wiadomość, którą można tylko o kant d...

  • 22. Data: 2021-07-15 17:24:42
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    błędy jakie popełniles przy spawaniu. On na tym się zna jak nikt bo wiele razy

    Napisz jeszcze jakąś głupotę. Nie będzie mądrze, ale będzie śmiesznie.

  • 23. Data: 2021-07-15 18:09:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 14 lipca 2021 o 20:55:46 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Mam, zrobiłem ze dwa lata temu razem z f-gazami :-)
    >
    > TG
    To mnie uspokoiłeś. uzyszkodnik tak się ucieszył że masz uprawnienia że spadł z
    drzewa i ogon złamał. Pewno tylko dlatego nie wypunktował błędów jakie popełniłeś
    przy spawaniu.

  • 24. Data: 2021-07-16 13:41:03
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-12 o 10:16, Kris pisze:

    > Ta która u mnie leży raczej w kręgach sprzedawana nie jest a w odcinkach 12 m..

    Jak długo jeszcze będziesz tak kłamał?

  • 25. Data: 2021-07-16 13:41:10
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

  • 26. Data: 2021-07-16 13:41:13