  • 21. Data: 2018-01-24 17:14:50
    Temat: Re: agregat 3 fazy i czajnik
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 24.01.2018 o 12:06, Adam Sz. pisze:

    > Na moje to oba gniazda są już "zwarte" - są podłączone pewnie równolegle
    > do wyjścia agregatu ;) Nie ma żadnego sensu ich zwierać dodatkowo :-)
    > pozdr.

    Mój agregat ma 3 gniazda i tak samo są one połączone równolegle, czyli
    już są zwarte.
    Jacek

  • 22. Data: 2018-01-24 23:12:06
    Temat: Re: gregat 3 fazy i czajnik
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 24.01.2018 o 11:48, KUBA pisze:
    > OK. CZYLI STOSUJE PRZELACZNIK 1-0-2.
    > to teraz tak. Agregat przykładowo taki:
    > http://allegro.pl/agregat-pradotworczy-kruzer-th-390
    0-e-230v-3-5kw-i6972124904.html

    Za te pieniądze lepszy o trochę mniejszej mocy maksymalnej, a za to
    inwerterowy. Chyba że faktycznie potrzebujesz go odpalać żeby zasilać
    coś co 2-2,5kW non stop potrzebuje.

    > ma dwa gniazda 220V. Czy mam te dwa gniazda zewrzeć w jedno gniazdo i tak puścić w
    3 zwarte fazy w tablicy?

    Dwa są dla Twojej wygody, tak samo trzy, cztery... Wystarczy że jedno
    użyjesz.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 23. Data: 2018-01-27 05:08:37
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 23.01.2018 11:06, Kuba wrote:
    > Zamierzam zakupić agregat KRUZER THT 3900 AVR.
    > Będzie to podpinane w razie braku zasilania poprzez gniazdo 3 fazowe do wszystkich
    3 faz w domu.
    > No i teraz pytanie, bo informacja na stronie dystrybutora jest dziwna.
    >
    > czy jak odpalę czajnik bezprzewodowy 2500 W to ten agregat to utrzyma czy
    maksymalnie 1000 W na faze?

    Za mała moc na 3F. Kup jednofazowy i odłączaj urządzenia 3F na czas
    pracy z agregatu.

  • 24. Data: 2018-01-27 06:17:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moc w sam raz. Czajnik za duzy.